Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

6 Mayıs 2009

Arashi - Right Back to You ( Iza Now Tour 2004)

Arashi şarkılarından en beğendiklerimden biri, Right Back to You' dur. Cry for You da var tabi de, bu sanki daha bir ayrı :). Özellikle bu konserdeki danslarıyla birleşince, daha ağır basıyor... Sho'nun söylediği kısımdan sonra araba kullanırcasına yaptıkları o direksiyon kısmı hele, bana çok eğlenceli geliyor. Bu şarkıya çok yakışmış bu koreografi :)




4 yorum:

  1. Çok güzel gerçekten :)

    Iza konseri elimde var ama içinden kesip, sürekli çalma listemde tutmak istediğim parçalar var. Kesince de kalitesi düşüyor gerçi...

    YanıtlaSil
  2. Bu çocuklar feci derecede uyumlular. Elleri kolları birlikte hareket ediyor. Yanlış bir hareket yapan, bir sonraki hareketi diğerlerinden önce yapan kimse yok.

    Arashi' den sonra tanımıştım KAT-TUN' u ben. KAT-TUN o kadar garip gelmişti ki :) E alışmıştım bir vücudun parçaları gibi uyum içerisinde olan Arashi elemanlarına. "Aman çok uyumsuz bunlar be! Her biri kendi kafasına göre dans ediyor" olmuştu ilk tepkim :P Şimdi kendi içindeki farklılıklarını seviyorum. Her birisi kendi karakterini yansıtıyor dansına. Birbirine o kadar zıt karakterli 6 insanın bir grup içerisinde tutunabilmesi çok ilginç. "Ben sizi farklılıklarınızla seviyorum. Sakın dağılmaya filan kalkmayın. Kızarım" :D

    Arashi elemanları da sanki birbirini çok seven 5 kardeş gibi :P

    YanıtlaSil
  3. Matrixsakini, bu konuda belki sana yardımcı olabilirim!
    Konserlerden kesip biçtiğim çok video var izleme listemde :D

    Video kesmek için VirtualDub'ı tavsiye ediyorum. Kalitesinde hiçbir farklılık olmuyor :)

    Ben de KAT-TUN' un o faklılıklarını çok seviyorum Berre. Kesinlikle haklısın!

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler Janoomma! Programı denedim ve çok memnun kaldım! Movie Maker'dan çok çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...