Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

3 Mayıs 2009

ARASHI

Adımız KAT-TUN'Ja diye KAT-TUN hariç, sevdiğimiz diğer müziklerden bahsedemeyiz diye bir kuralımız yok. Hoşlandığım ve takip ettiğim çeşitli gruplar da var, elbette ki. Örneğin diğer bir japon grubu, ARASHI.
Arashi’yi nereden başlayarak anlatmaya başlayabilirim, hiç bilmiyorum. Eskiden genelde anime izlerdim, tesadüfen Matsumoto’nun Boku wa Imouto ni Koi wo Suru filmine denk geldim. Cidden merakımı cezbeden bir konusu vardı (izleyenler bilir), direkt ilgimi çekti ve izledim. Aylar sonrasında izleyecek anime ararken, Hana Yori Dango’ ya rastladım, live action bölümünde. Resme bakınca Matsu’yu nereden tanıdığımı bir türlü çıkaramadım, merak bu ya oyuncuların filmlerine baktım birer birer, sırf aklımı kurcaladığı için:) Hastalık işte, bir şeyi hatırlayamazsam rahatsız oluyorum. Böylelikle Hana Yori Dango’yu izledim ve sonrasında ufak bir araştırmayla Arashi’ye ulaştım. Yani kısaca böyle oldu.
Grup elemanlarından, ilk başta Nino için ‘En ezikleri bu olmalı’ diye düşündüğümü hatırlıyorum, ilk birkaç klibi izledikten sonra. Ama ne büyük hata, ne utanç verici bir teşhis :) Şimdilerdeyse, içlerinde en sevdiğim Nino. Şimdiye kadar hiç bir gruba karşı hissetmediğim bir sevgim var onlara karşı. Her birini seviyorum. Gördüğüm en uyumlu insanlar. Dansları birbirileriyle inanılmaz uyumlu, sesleri de aynı şekilde. Aralarındaki ilişki de inanılmaz. Bunu en çok konser dvd lerini izlerken fark ediyorum. Kendimi mutsuz hissettiğim zamanlarda mutlaka konserlerini izliyorum; çünkü ne olursa olsun, onları yüzümde bir gülücükle izleyeceğimi biliyorum. İşe yarıyor gerçekten, terapi gibi onlar :))

Sho’nun, şarkının mutlaka hareketli ritmine kafasıyla eşlik etmesini izlemek güzel... Matsu’nun öylesine ciddi bir insan olmasına rağmen cilveli tavırları, Aiba’nın enerjisi ve duygusallığı, Ohno’nun umarsız rahatlığı ve Nino’nun... Nino’yu sevmek için sebebe ihtiyacım yok. Aah ah ‘Niji’. Ya da tek bir sebep söyleyemem, çok zor. Ama Nino’yu kayırdığımı düşünmesin kimse, çünkü her VS Arashi programını izlediğimde değişiyor favori grup elemanım.

Herneyse işte Arashi sevgim böyle! Bıkmadan dinleyebilirim onları! Önceleri, pop müzikten kesinlikle hoşlanmayan biri olarak üstelik :). Gerçi yine KAT-TUN ve Arashi haricinde, pek pop müzikle ilgilendiğimi söyleyemem.

1 yorum:

  1. Çok hoş, içten bir tanıtım olmuş :) Ben de arashi ile hana yori dango vasıtasıyla tanışmıştım. Matsujun çok tatlıydı. Bir müzik grubunda olduğunu öğrendiğimde diğer 4 üye için "matsujun'un yanında eziliyorlardır" diye düşünmüştüm. Ama şimdi tanıdıkça baktım ki diğerleri de onun kadar parlak, yetenekli insanlar. Hepsinin ayrı bir enerjisi var. Arashi olarak da ayrı bir enerjileri var. Seviyoruz onları...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...