Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

17 Mayıs 2009

Cartoon KAT-TUN' dan Güldüren Zamanlar

1. video, 4 Temmuz 2007 tarihli programdan... En başta Junno var, bilmiyorum neden ama, o kısmı da ekledim. Aslında ip atladıkları bölümü görmeniz için koydum buraya :) Konuk olan bayan (adını bilmiyorum, merak edip araştırmadım) Kame' yi çokça şaşırtmış olsa gerek :)) Yavaşlatılmış görüntüde daha net anlaşılıyor.




2. video, 25 Temmuz 2007 tarihli programdan... Devamlı gülümseyerek, önlerindeki düğmeye basabildikleri kadar çok basmaları gerekiyor, çeneleriyle :) Junno ve Ueda' nın 'no smile' durumları ve sonrasında aldıkları gıdıklanma cezası gerçekten komik :)



3. video, 22 Nisan 2009 tarihli programdan... Kendilerine verilen eğlendirme görevlerini yerine getiriyorlar. Fakat Koki görülmeye değer. Sözlerini bilmediği bir ilkokul şarkısı (yani öyledir büyük ihtimalle) eşliğindeki dansı ve kıyafeti :)



Çook çok ilginç bir şey olmadıkça, bir daha video eklemeyeceğim. Bayılttı, bu seferki yükleme beni (:

5 yorum:

  1. 2. videoda Ueda ya bittim ya.. Çok şeker di. Herkes daha eğlenceli kişileri beğenir ben gittim en sessiz üyeyi beğendim :) ama çok tatlydı yaa. Hiç sesi soluğuda çıkmıo. No smile cezasındaki haline öldüm :)

    YanıtlaSil
  2. Ueda gıdıklanırken çok şeker evet, ama bağını çözdüklerindeki yüz ifadesine daha çok gülüyorum ben :)

    YanıtlaSil
  3. :) Hafif utanmış gibide duruodu :) kızmış gibide :d Çok şeker yaa...

    YanıtlaSil
  4. Ben buna yorum yazmamış mıyım yw? Çok da eğlenmiştim halbuki izlerken :)

    Bir bölümü daha var bu programın. İzledin mi sen onu Janoomma? Çubuğun altından gülerek geçmeye çalışıyorlardı. (Neydi o oyunun adı unuttum :)) Orada daha bir alemler :) Hele Junno yerlere yatırmıştı o videoda beni :P

    YanıtlaSil
  5. Bende yokmuş o program, yani izlememişim Berre. Ama şimdi izledim, süperler :) Çok komikler. Akanishi sevgim daha da arttı :) Zaten Akanishi'de o gıdıklanma fobisi varken, gıdıklanmamak için imkansızı başarır diye düşünüyor insan :D
    En kısa zamanda indirip buraya eklemem lazım!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...