Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

9 Mayıs 2009

Güldüren Zamanlar (Arashi)

Bu görüntüler, bir buçuk yıl önceki 'Arashi no shukudai-kun' programından, ben daha yeni izledim. Dünden beri, buna acayip gülüyorum. Çok eğlenceli insanlar bunlar, hiç utanmaları da yok :)) Kısaca özetlemem gerekirse; ilk videoda, şarkıyı hakkını vererek söylüyorlar, gayet uyumlu bir şekilde. Ama ikinci videoda, kural gereği gözlerine bant sarılıyor ve kulaklık takıyorlar -ki kulaktıktan feci biçimde cızırtılı sesler geliyor, müzikle alakası olmayan sesler hem de-. Herneyse, az önceki şarkıyı bir de bu şartlarda söylemeye çalışıyorlar. Uyum içerisinde ve dans ederek :)) Komik kısmı burası zaten. Matsu şarkıya daha erken girerek, uyumu en başta bozuyor. Yani diğer dördü aslında aynı anda söyleyip aynı anda dans ediyorlar, Matsu herşeyi önden yapıyor :) Ritim duyguları gelişmiş olsa da, yön duyguları zayıf olduğundan olsa gerek, gerektiği gibi yapamıyorlar hareketleri. Matsu'nun Nino'ya çarpmasını, Ohno'nun kenara doğru giderken ki görüntüsünü, Aiba'nın normalde ortada olması gerektiği halde farklı bir yöne dönük duruşunu, finalde Ohno'nun Sho'ya yol vermeyişini :) izlemek gerçekten eğlenceli. Çok mu abartıyorum acaba 3 dk lık videoyu??? Ama bana hissettirdikleri bunlar, ayrıca Nino yine yaptı yapacağını :) Çünkü şarkının bitiminde elini koyması gereken omuzu bile buldu. Baştan sona en doğru yapabilen Nino bence... Bir de siz izleyin! Her iki videonun da bitiş resimlerini ekliyorum ki, farkı görebilesiniz...














İşte güldüren videolar:

6 yorum:

  1. Gerçekten güzel bir videoydu,Çok güldüm,özellikle Matsujuna :D Aiba farklı yere dönmüş söylüyo.Ohnoyla Sho paso çarpışıyo.Ama dediğin gibi herşeye ragmen Nino elini koyacağı yeri bile doğru tutturuyo :D Çok eğlendim.TEşekkürler

    YanıtlaSil
  2. İlk başlarda nedense Nino beni hep şaşırtıyordu, ama gerçek hali bu :) şaşırmıyorum artık. Çoook yetenekli :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle çok eğlenceli :D

    Nereden indiriyorsunuz Ans ile VS Arashileri?

    YanıtlaSil
  4. Ben Arashi için genelde buraya bakıyorum en önce!
    http://arashixdream.com/
    Hoşuna gidecek bir sürü şey bulabilirsin bence orada matrixsakini :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler! :)

    Programları raw izliyorsunuz o halde :) VS Arashiler izleniyor da diğerlerinde altyazı arıyorum ben...

    YanıtlaSil
  6. Ne canlı bir site o öyle? 5 dk bakamadım gözlerimi yordu. Aradığını da kolay kolay bulamaz insan. En iyisi koyu renkler ve düz bir tasarım gerçekten.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...