Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

11 Mayıs 2009

Güldüren Zamanlar (KAT-TUN)

Cartoon KAT-TUN programından bir video koydum bugün! Kame' nin buradaki haline çok gülüyorum. Çünkü kesinlikle böyle bir şeye hazırlıklı olmadığı çok belli :) Yani taklidinin yapılacağını önceden biliyor olabilir fakat tahmin ettiği şey, bu değildir bence! Gelen konuk, öncesinde başka şarkıcıların konser performanslarını taklit ediyor ve son olarak KAT-TUN' un 2005 Kaizokuban konserinden, Kame'yi taklit ediyor. Öyle bir bölüm seçmiş ki üstelik, normalde zaten sırf eğlence için yapılmış bir bölüm yani... Çünkü KAT-TUN elemanlarının o esnada oynadıkları oyun gereği insanların eğlenebileceği bir şey yapmaları gerekiyor. Kame de aynen öyle yapıyor :)
Fakat gel gör ki, işte yıllar sonra karşısında o bölümü taklit eden biri, kameraların önünde üstelik :)) Hangi konser ve hangi kısım olduğunu ilk farkettiğinde Nakamaru'ya doğru, 'olamaz' der gibi gidişi, yaşadığı şoku belli ediyor bariz şekilde... İzleyip görün :))




3 yorum:

  1. Ben daha bir önceki Arashi vakasına gülüyordum ya :)

    YanıtlaSil
  2. Aslında buraya eklemek istediğim o kadar çok video var ki :)) Çok eğleniyorum onları izlerken... Eğlenceli insanlar ne de olsa :))

    YanıtlaSil
  3. LOL videolara devam öldüm gülmekten XD Say chu diye bağırtmış milleti demek kame puhahaha bir de bariz bi şekilde utanmış yaaa çok tatlıydı ahaha

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...