21 Mayıs 2009

Iljimae

İki gündür feci şekilde Iljimae dizisine takmış durumdayım… Iljimae, toplamda 20 bölümlük bir Kore dizisi. Nasıl oldu da daha önce izlememişim diye hayıflanıyorum doğrusu :). Kardeşim Lee Joon Ki hayranı :) Bilgisayarı ve mp4’ ü Lee Joon Ki resimleri, şarkıları ve filmleriyle dolu. O’nun vasıtasıyla daha doğrusu O’nun ısrarlarına dayanamayıp izlemeye başladım diyebilirim. Gönlü olsun diyerek yani :). Ama daha ilk bir kaç bölümde etkisine kapıldım, (Iljimae’nin çocukluğu bölümü yani) üzücüydü… Ağladım da ağladım izlerken. Sonraki bölümler biraz yumuşuyor çok şükür ki, biraz daha izlenebilir hale geliyor. En azından ‘bir ağla bir gül’ şeklinde rahatlıyor insan :).
Lee Joon Ki’ yi ilk Virgin Snow’da izlemiştim, henüz drama izlemediğim zamanlardı. Ama My Girl’ deki yakışıklı, aşkı karşılık bulmayan, gözü yaşlı aşık rolüyle hafızama kazınmıştı. Hatta öyle üzülmüştüm ki onun adına :).


Oyuncular ve Karakterleri:

Lee Joon Ki : Iljimae / Yong / Lee Geom


Daha çocukken politik oyunlar ve hırs yüzünden babası öldürülen ve ailesinden ayrılmak zorunda kalan kahramanımız, geçmişini hatırlamaya başlamasının ardından, yaşadıklarıyla yüzleşmek zorunda kalıyor ve bu da O’nu Iljimae’ ye dönüştürüyor.









Han Hyo Joo : Eun Chae




Kahramanımızın aşık olduğu, güzel ve iyi kalpli kız. Hatta öyle iyi ki :), hayran kalıyor insan izlerken.








Lee Young Ah : Bong Soon



Çocukken Lee Geom ile yolları kesişmiştir ve bu şanssızlık, hayatta tek sahip olduğu insan olan, abisini kaybetmesine yol açmıştır. Yıllar sonra tekrar karşılaşacaklardır. Karakterler içinde en beğendiklerimdendir.








Park Shi Hoo : Shi Hoo / Ja Dol
Lee Geom’ un babasının, yasak aşkından doğan kardeşidir. Fakat aksilikler durumu olduğundan daha karmaşık hale getirmiştir.










Lee Moon Shik : Swe Dol


Lee Geom’ a, çocukken sahip çıkan ve öz oğlu gibi yetiştiren, eski bir hırsızdır. Bayılıyorum bu amcaya, diziyi güzelleştiren etkenlerden neredeyse en önemlisi, bana göre, O.








Iljimae, aslında konu itibarıyla hoşlandığım çeşit bir dizi... Zaten benim çocukken, en sevdiğim kitap Robin Hood ve en beğendiğim kahraman Zorro’ydu :)) İzlerken pek bir eğlendim o yüzden. Ama henüz tamamını izlemedim, kısa bir aradan sonra kalan birkaç bölümü de izleyeceğim.
Hatta sonrasında The Return of Iljimae’yi bile izleyebilirim ama belli de olmaz. Bu dizinin nasıl sonuçlanacağına bağlı, çünkü eğer çok ağlatırlarsa beni izlemek istemeyebilirim. Ağlamaktan hoşlanmıyorum, altyazıları okuyamaz hale gelmekten nefret ediyorum :).

Diziden bir kaç görüntü:

-Yong babasıyla-
-Shi Hoo--Eun Chae-Eun Chae' nin küçüklüğü. Bu küçük kız o kadar tatlıydı ki, benim de böyle sevimli minicik bir kızım olsa keşke dedirtti bana :))
Ama kesinlikle Lee Joon Ki' yi sadece filmlerde izlemek isterim :)) Müziği hiç ama hiç kulağıma hitap etmiyor. Gerçi kendi mi yazıp söylüyor bir fikrim de yok ama olsun. Zaten önceleri, diziyi izlemeyeceğim diye tutturmamın başlıca sebebi, kardeşimin zorla izlettiği klipleriydi...
Bu diziyi bitirdikten sonra, sırada King and The Clown var, bakalım bu nasıl bir film olacak! Genelde filmlerin sadece konularını okuyorum izlemeden önce, yorumları ve daha ayrıntılı yazıları okumuyorum. İyi de olmuyor değil hani :) 'Kız kılığına girmiş erkek' ya da 'erkek kılığına girmiş kız' filmleri eğlenceli oluyor, ama bu sanırım öyle olmayacak!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder