Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

3 Mayıs 2009

KAT-TUN - Bokura no Machi de (Queen of Pirates Live)

Bunu, 2008 Queen of Pirates Live Tour konserinden aldım :) Zaten Bokura no Machi de, en beğendiğim dizilerden birinin kapanış müziği... Yani Kamenashi Kazuya'nın 2006 dramalarından biri olan, Tatta Hitotsu no Koi'nin. Konserde Akanishi Jin, kendi solosunun ardından, bu şarkının girişini tek başına yapıyor. Gerçekten beğeniyle izlediğim bir performans. Umarım sizler de beğenirsiniz!

4 yorum:

  1. Bu konseri iki gün önce indirip seyrettim ve burada akanashi'ye ölmüştüm ben de Love Juice'dan sonra şarkıya o halde başladı ne sestir o yaaa!! >___<

    ama real face konserini nedense daha çok sevdim daha bir samimilerdi gibi geliyor ya da pinky performansından dolayı olabilir LOL

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle hoş geldin Asuka :)
    Harika bence de Akanishi orada. Ayrıca 'Live of KAT-TUN Real Face' ile ödül almamışlar mı zaten?
    Ayrı bir güzelliği olduğu doğrudur :D
    Ama her konserlerinin apayrı bir tadı var bana
    göre, hepsini ayrı ayrı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bütün konserleri kaliteli çözünürlükte indirmek istiyorum bir yerden torrent filan biliyor musun? Altyazılı QoP o kadar da güzel çözünürlükte değildi ya hatta Yes Asia'ya baktım satın almak için ama 60 dolar filan DVDler T__T İndirelim en iyisi şimdilik >_> Osaka'da yeni bir konser verdiler >__< onun DVD'sini heyecanla bekliorum valla >__<

    YanıtlaSil
  4. Bendekini tesadüfen bulmuştum, altyazısız,
    görüntü gayet iyi :)
    Ama şuradaki de iyi olmalı.
    http://community.livejournal.com/kattunlove/4376154.html
    Daha kalitelisini istiyorsan da, aşağıdakini kullanırsın.
    http://community.livejournal.com/kattunlove/4219163.html
    Torrent olarak bilmiyorum, malesef.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...