2 Mayıs 2009

KAT-TUN - On Your Mind - Please come back to me -

Bu kadar şahane bir şarkı nasıl olabilir :((
Dinlerken, her seferinde gözlerim dolu dolu oluyor. Neden bilmiyorum, özlediğim biri de yok. Şükür ki sevdiklerim her daim yanımda. Ama bu şarkı beni çok kötü yapıyor buna rağmen. Belki müzik, belki o güzel sesleri yüzünden, böylesine etkileniyorum. Ama dokunuyor cidden her seferinde. Hele Akanishi'nin söylediği kısımlarda diken diken oluyorum. Zaten müzik, benim hayatımda çok vazgeçilmez bir yere sahip. Sanırım o yüzden etkileniyorum, şarkı dinlerken kendimden bile geçiyorum bazen:) Ama yine de bilmiyorum, bu sanki biraz aşırı. Ya da aşırı mı ki? Neyse, siz de dinleyin bakalım, hissedecek misiniz şarkıyı benim gibi...

1 yorum:

  1. Yine oldu...
    Bu nasıl bir şarkıdır yaa...
    Ağlamak istiyorum... Kelimeler yetmiyor gerçekten tarifine...

    YanıtlaSil