Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

31 Mayıs 2009

Kimi wa Petto / You're my Pet -ÇEVİRİ-



Biraz geç oldu ama, fark etmez...
Kimi wa Petto, iş hayatına boğulmuş, normalde kendi gerçek kimliğini hiç kimseye gösteremeyen bir kadın (Iwaya Sumire) ve ailesiyle yaşadığı sorunlar sonucunda evi terk eden genç bir erkeğin (Takeshi Goda/Momo), yollarının kesişmesiyle birlikte gelişen olayları anlatan, gayet sevimli bir hikaye...
Hatta ben fazlasıyla seviyorum :)

Kendim detayları okumaktan hoşlanmadığım için, benim gibi hissedecek olan arkadaşlar
olabileceğinden, fazlasını yazmıyorum. Zaten şimdiye dek, bilen çoğu kişi izlemiştir :) 2003 yapımı, ne de olsa!Çevirileri buradan takip edebilirsiniz...

Bir daha gömülü altyazı çevirisi yapar mıyım, bilmiyorum :)
Gerçi büyük konuşmamak lazım, çünkü Kame' nin Kami no Shizuku dizisi var, gömülü altyazılı!!! Yazık oluyor çünkü, güzel dizilerden mahrum kalıyoruz çevrilmeyince!!!

6 yorum:

  1. İzlediğim diziler arasında en sevdiğim karakterlerden biri bu Momo. Çok şekerdi çok :)

    Eve döndüğümde beni de "Okairiii Berre-chan!!" diye karşılayan bir Momo' m olsun isterim, çok bir şey mi istiyorum yani :P

    O gömülü altyazı konusunda da... Ah o hardsub hazırlayanları bir elime geçirsem var ya, heba ediyorlar canım güzelim dizileri. Hayır bize yazık. Sonra macarcaydı bilmemneceydi uğraşırken gözlerimiz heba oluyor. Akıllı uslu softlarını yayınlasalar olmaz sanki?

    YanıtlaSil
  2. Ah ah, ben de istiyorum bi Momo :) Çok sevimli cidden, çook!
    Altyazı konusunda da, gerçekten berbat birşey hardsub. Majo saiban'a baktım bu sabah, hani olur da çeviririm diye, Kimi wa Petto'yla paralel olarak(güzel dizi çünkü); sadece ilk 3 bölüm softsub,sonrakiler hardsub olacakmış galiba. Yani insanı soğutuyorlar niyetinden!!!

    YanıtlaSil
  3. Bildiğim kadarıyla gerisi de soft olarak gelecek ya. Hem soft hem hard hazırlıyorlar o diziyi :)

    Toma' nın saçlar bir harika o dizide :)

    Bu çocuklar böyle zırt pırt saç modellerini değiştirdikçe benim de soluğu kuaförde alasım geliyor :)

    YanıtlaSil
  4. Benim de aynen öyle.. Kız halimle saçlarım daha kötü onlarınkinden,utanıyorum kendi adıma.Ne zaman bi dizi,bi klip izlesem saçları için ne kadar vakit ayırdıklarını merak ediyorum.
    (Bu sadece Akanishi için geçerli)-Tamam kızlardan bile güzelsin,bari saçlarını yaptırma be Jin-san..İyice komplekse sokma insanı :P
    Evet,Majo Saiban gerçekten güzel bir dizi.
    Türkçe izlemek isteyeceğim kadar güzel bir dizi.
    Ve umarım ki 3. bölümden sonrasında softsub çevirirler..

    YanıtlaSil
  5. Ben yine de, biraz daha bekleyip, softsub olarak devam edeceğinden emin olana kadar kalkışmayayım bu işe :)

    YanıtlaSil
  6. Evet ya, zaten çok güzeller, bir de saçlarını böyle bir harika yapıyorlar, görünce ben kızım, güzelim demeye utanıyor insan :)

    Janoomma, softsub devam edecek edecek. Benim inancım tam :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...