16 Mayıs 2009

Miracle ve Seishun Amigo

İlk videomuz, 2007-2008 yılbaşı özel konserinden... Seishun amigo'ya Nishikido Ryo ve Akanishi Jin de eşlik ediyor. Zaten Akanishi, bir kere de anormal bir şey yapmasa şaşıracağım :)) O nasıl bir son öyle! Ayrıca, dün 2009' un ilk konseri vardı, yine unutmuş bir şarkının, Never again'in sözlerini :)) İlla geliyor başına bir şeyler :)

Bu arada ufak bir not, ne yaparsam yapayım, nasıl denersem deneyeyim baştaki gereksiz bölümü bir türlü kaldıramadım videodan, her denememde aynı yerden kesti ve mecburen böylece koydum!

KAT-TUN' un sıradaki performansı 22 Ekim 2006' dan, şarkının adı 'Miracle'. Akanishi bu kez, yerini şaşırıyor :)) Kame' nin 'buraya gel, şurada dur' tarzı hareketlerinin ardından gülmemeye çalıştığından, şarkıyı söyleyemeyecek neredeyse Akanishi :)) Yok yok, yine de gayet güzel söylüyor. Komikler yaa! Daha doğrusu eğlenceliler! İlk defa aynı anda, uyumlu şekilde dans edebildiklerini gördüm burada. Genelde en az bir kişi bozuyor uyumu da, o yüzden diyorum :D

2 yorum:

  1. Kame her zaman ki gibi mükemmel, hele Akanishi’ye Yaptın Yine yapacağını der gibi bacağını arkaya savurması beni çok güldürüyor. Video için teşekkürler Janoomma. Büyük Bir KAT-TUN arşivin olduğuna eminin ve yeni videolarını sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Ben öyle alıştım ki Akanishi'nin o hallerine... Gayet normal geliyor artık! Zaten ya kulaklığını düşürür ya sözleri unutur :) ya da başka bir şey yapar! Mutlaka bir şey geliyor başına :)

    YanıtlaSil