Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

28 Mayıs 2009

Nostalji - NKOTB

Biraz geçikmeli de olsa Lost'un 5. sezon finalini izlemiş bulunuyorum. Herhangi birinizin dikkatini çekti mi bilmiyorum ama, 16. bölümde küçük Kate' in mağazadan aşırdığı ürünün üzerinde, NKOTB resmi var. Nasıl olduysa birden gözüme çarptı, durdurup dikkatlice baktım! Cidden, New Kids on the Block resmiydi :)) Çok şaşırdım o an, çünkü beni alıp taa çocukluğuma götürdü o görüntü. Çok severdim küçükken o grubu. En iyisi bilmeyenlere açıklamak olacak. Bu bir erkek pop grubu, 80-90 larda bayağı ünlüymüşler ki ben bile dinliyordum buralarda. Gerçi çok ufaktım, ufacıktım, sanırım ilkokul 3. ya da 4. sınıftaydım. Ama ezbere söyleyebilirdim şarkılarını, o derece yani...
Tabi, grubu tanımama vesile olan kişi, benden yaşça büyük olan kuzenimdi. Lisedeydi ve odasının posterlerle kaplı olduğunu hatırlıyorum. Şimdi hatırlatsam kendisine, eminim güler ve 'Yok öyle bir şey, yanlış hatırlıyorsun' diyerek lafı çevirir. Hatta TRT4' teydi sanırım, çizgi filmleri bile vardı, kendi isimleri ve kendi görüntüleriyle :) . Yani, hiç beklemediğim bir anda karşılaştım onlarla... Tekrar hatırladım. Çocukluk güzel şey, o güzelliği hatırladım, o duyguyu yaşadım yeniden...


New Kids on the Block (daha sonraları NKOTB), ABD'li müzik grubu. Maurice
Starr'ın prodüktörlüğünde kurulan grubun üyeleri Jordan ve Jonathan Knight, Joe McIntyre, Donnie Wahlberg ve Danny Wood'dur. 1980'lerin sonlarında ve 90'ların başlarında büyük ses getiren ve çoğu genç oluşumlara örnek olan grup, zirvede giden kariyerlerini Haziran 1994'te sonlandırmıştır. Grup, bundan 14 yıl sonra, 2008'de tekrar birleşerek albüm çalışmalarına başlamıştır. Grubun Summertime adlı şarkıları listelerde beklenenin altında başarı göstermiştir. Grup, son olarak Michael Jackson'ın çıkacak yeni albümü için Jackson ile çalışmaktadır. (Kaynak Vikipedi)


Abiler geri dönmüş, bizim haberimiz yokmuş :) Eski kliplerini bulup izleyeyim dedim, yapmaz olaydım; kıyafetlerden müziğe kadar herşeylerinden rahatsız oldum. Ama o zamanlar öyleydi :)

Yine de, şu an artık dinler miyim(!), pek sanmıyorum. Gerçi yeni şarkıları nasıldır, hiç bir fikrim yok!

Herşey bir kenara, Japon grupları hariç, asla dans edip şarkı söyleyen ve tamamı erkeklerden oluşan bir müzik grubu dinlemedim, dinlemem diye konuşup duruyorum :P Bakın görün, yalanmış :) Nasıl olmuş da unutmuşum!

3 yorum:

  1. Bahsi geçen yaşça büyük ve o dönem lisede olan kuzen benim... ama yanlış hatırlıyorsun Jany ben o zamanlar lisede değil ortaokuldaydım ve çok iyi hatırlıyorum bütün sınıf arkadaşlarıma NKOTB şarkıları dinletmeye çalışırdım gece yarılarına kadar radyoda şarkıları çıksın ve kayıt yapayım diye bekliyordum harçlıklarımı onların resimlerinin olduğu dergileri alabilmek için harcıyordum ... sadece senin üzerinde başarılı olmuşum anlaşılan, ama güzel günlerdi. Hatırlattığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Öyle demek :)) Yalnızca benim üzerimde başarılı olmamıştın bence, tüm arkadaşlarını ve onların posterlerini de hatırlıyorum çünkü! Ha ha ha :)

    YanıtlaSil
  3. Yok Öyle bir şey, yanlış hatırlıyorsun.
    Sonunda söyledim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...