Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

12 Mayıs 2009

Vampire Knight Müzikleri

Bu gün nedense geçen yıl dinlemeden duramadığım bir şarkıyı hatırladım... Peş peşe dinliyorum şu an da... Şarkı 'Vampire Knight' adlı bir animenin kapanış şarkısı, videosunu koyuyorum ve ekstradan her iki sezonun açılış şarkılarını da ekliyorum. Çünkü onlar da şu an benim için tam dinlemelik :) Çok beğendiğim bir animeydi, müziklerinin de çok etkisi olmuştu gerçekten bu beğenide... Ayrıca şimdi düşünüyorum da, KAT-TUN' u bu animeyi izledikten sonra keşfetmiştim. Çünkü müziklerden öyle etkilenmiştim ki izlerken, Japon müziklerine olan ilgim artmıştı ve bir kaç farklı örnek dinledikten sonra KAT-TUN ilgimi çekmişti :)) Yani bana güzel bir getirisi de oldu bu animenin :))

Kanon Wakeshima - Still Doll


ON/OFF - Futatsu no Kodou to Akai Tsumi


ON/OFF - Rinne Rondo

1 yorum:

  1. İlk sezonun açılış parçasını hala dinlerim ben de. Mp3 player' ımdaki değişmez parçalardandır. Harika söylüyorlar ya.

    Normalde açılış parçalarını atlar geçerim ama bunu her defasında dinleyip bir de eşlik ediyordum :)

    Vampire Knight Guilty' i unutmuşum ben. İyi hatırlattın. Bir an önce 2. sezonu da izlemek lazım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...