23 Mayıs 2009

-VS Arashi- ve Nino

Bir kaç VS Arashi programından alıp derlediğim bu videoyu umarım beğenirsiniz :) Müzik de ekledim fona ama, sonradan izleyince sadece izleyicilerin kahkahalarıyla daha iyi olduğuna karar verdim. Ayrıca videonun sonunda, Matsu cidden kırıp geçirecek neredeyse ekranları :))



Eveet! Ben yine Nino modundayım anlaşıldığı gibi :) Nesini seviyorsam, ben bile bilmiyorum. Kambur yürüyüşünü mü, çocuk görünüşünü mü?? Ama çok seviyorum. Videoyu yaparken torpilli olmaması için dikkat etmeye bile çalıştım :) Ama çubukları kaçırdığı programlardaki görüntüleri eklemeyi unutmuşum, her nedense :D Zaten Niji' yi her dinleyişimde mutlu oluyorum. Yakıştırmış vallahi kendisine şarkıyı...

Bir süredir bela bir virüsle boğuşuyorum bu arada, -gerçi virüs müdür değil midir emin de değilim- sıklıkla karıştırdığım dosyalardan mühim bir şey de silmiş olabilirim :)) Bakalım, çıkar kokusu yakında!!! Diskimdeki herşey yokolmasa bari!!! Dönelim Nino' ya; Ryusei no Kizuna' yı izlemeye başlamıştım bir ara ama daha sonra devam etmek üzere yarım bırakmıştım, araya başka şeyler girmişti. Hep erteledim durdum. Vee baştan izliyorum şu an, gerçi çok da vaktim yok. Buna rağmen, çevirisine bile yeltenebilirim, hatta başlar gibi oldum, yani 10 dk sayılıyorsa :) Olanaksız tabi şu an, belki ilerde! Nino için zaman ayırılır yani :))

Üstelik şu son klipleri bir gelse de, başım göğerse... Nerden aklıma geldi şimdi durduk yere :D ('Meşeler göğermiş diyorsun, varsın göğersin' ... Ahmet Telli - misali)

http://www.megaupload.com/?d=X35EBUTJ

6 yorum:

  1. Neden bilmiyorum ama videodaki sesler, hızlandırılmış şekilde duyuluyor. Yeni farkettim. Oysa ki bendeki video gayet normal. Videoyu iki kez yüklediğim halde sonuç değişmedi. Sanırım kullandığım birleştirme programından kaynaklı bir sorun var. Zaten yeni kullanmaya başladım, önceden farklı bir program kullanıyordum, ama bozuldu (malum şu virüs müdür nedir???). Nerden bilebilirdim yenisinin böyle arızalar çıkaracağını :)) O yüzden linkini de ekliyorum ki, doğru düzgün izlemek isteyenler izleyebilsin :)

    YanıtlaSil
  2. Bir daha video eklemeyecektin güya :)

    Ryusei no Kizuna güzel mi? Sıkıcı olduğunu duymuştum. Gerçi sen Nino için izliyorsan sıkıcı gelmez doğru ama :)

    YanıtlaSil
  3. Jun, Jun, bir insanın eli ancak bu kadar ayarsız olabilir :) Bir de "Daijobu?" diyor :)

    Ayrıca o duvara ben de tırmanmak istiyorum! Şeyde de vardı, bir Kore filminde, neydi o adı aklıma gelmiyor yw... Tamam buldum, Humming / A Lovers Concerto. Orada da tırmanıyorlardı böyle ama o daha yüksekti tabi.

    Kendi kendime konuşmaya başladım ben, can sıkıntısı işte, gideyim bari :)

    YanıtlaSil
  4. Ryusei no Kizuna hiç sıkıcı gelmiyor cidden bana, Nino yüzünden olabilir tabi, ama sıkılmıyorum :)). Dayanamayıp yine ekledim video yaa, ne bileyim, eğleniyorum işte kendimce! Matsu o vuruşun ardından da acayip bir vuruş yapıyor zaten, buna rağmen tesadüfen çıkarıyor topu kumdan, eklemedim orayı. Çok yeteneksiz golf konusunda vallahi... 20 dk sürüyor bu program ve eğlenerek izliyorum ben, konuşulanları anlamasam bile :))
    Üstelik uğrayıp dilediğin kadar laflayabilirsin, ben hiç ama hiç rahatsız olmam :)

    YanıtlaSil
  5. Nino yetenekli gerçekten, bence de onda bir şeytan tüyü var :P

    Bu sıralar bayağı nino dizisi izledim, hepsinde de çok güzel oynamış. Ryusei no Kizuna'nun konusu biraz ağır görünüyor, sıra gelirse onu da izleyebilirim :)

    Video için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Eğer birleştirdiğim videodaki sesler hızlandırılmış moda geçmeseydi, arka fonda yarıda kesilen bir şarkımız da olmayacaktı!!! Durumu ancak bu şekilde kurtarabildim :D

    Buna rağmen beğendiğin için çook teşekkürler matrixsakini :)

    YanıtlaSil