Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

30 Mayıs 2009

-Yokubou no Rain- 4Tops

KAT-TUN, konserler zincirini bitiremeyecek bu yakınlarda sanırım! Şu an Osaka Dome zamanı, yani 29- 30 Mayıs... Sonraki taa Haziran ortasında, gerçi 2 haftacık sonra! Ağustos sonunda anca bitirecekler anladığım kadarıyla... Ne yapalım biz de eskilerle yetinmek zorunda kalıyoruz. Zaten belki de, 2009' un 3. single ını çıkaracaklar konserler bitince :)) Ne mutlu bana!

Bu video 2002 yılına ait :)) Ikuta Toma ve Yamashita Tomohisa (YamaPi, NEWS kurulmadan önce sanırım) önceden 4Tops adlı, 4 kişilik bir gruba üyeymişler. Bu da Yokubou no Rain adlı şarkının performansı. Ben seviyorum şarkıyı, gerçi ses biraz kirli ama olsun, idare edelim artık. Video eski ne de olsa! Arkada dans edenler de KAT-TUN, başka bir performanslarını izlemiştim önce, orada farkına varmamışım, ama burada gayet açık bir şekilde KAT-TUN oldukları belli :))

Sevmemek elimde değil bu çocukları yahu!!!



10 yorum:

  1. Toma-chan ondan da önce MatsuJun ile main adında bir gruptaymışlar, yeni okudum da şaşırdım.

    Video için teşekkürler! Blog çok aktif ve güzel, tebrikler!

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Matrixsakini, eğleniyorum işte burada böyle :))
    Toma zaten, hiç bir grupta dikiş tutturamamışa benziyor, ben de okuduğumda şaşırmıştım. Tek takılıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok güzel bir performanstı,arkadaki dansçıların Kat-tun olmasına çok şaşırdım(gerçi hala Jin ve Uedayı seçebiliyorum aralarından)bir o kadar da sevindim onları gördüğüme :)
    Zaten eski bir performans,belli ki o zamanlar bir araya gelmişler,ardından 2006 da Real Face'i çıkarmışlar..
    Bu videoya dönersek,şarkıya bayıldım,Ikutaya da öyle :P Yamapi hayranları kızmasın,o da gayet başarılıydı...

    YanıtlaSil
  4. Şarkı güzel de, ne bileyim Sellyreko, Ikuta Toma'ya senin kadar bayılmıyorum ben :))

    YanıtlaSil
  5. Aa, hakikaten KAT-TUN! Bu videoyu tee ne zaman Toma için izlemiştim. Arkadakiler hiç dikkatimi çekmemişti açıkçası :P

    Toma' yı severim ben de. Bir grup içinde yer almaktansa dizilerde ve müzikallerde olmayı yeğliyor galiba.

    Bir ropörtajını izlemiştim. Johnny' nin sahne kıyafetleri ile çok dalga geçiyor, onlar ne öyle diye :) E haksız da sayılmaz :)Johnny' ye katılmayı da kendisi istememiş, annesinin ısrarı ile katılmış. "Şarkı söyleyip dans eden bir grup erkeğin içinde yer alma fikri hiç hoşuma gitmemişti" diyor.

    KAT-TUN' a dönecek olursak... Daha fazla konser vermesinler ya! Hayır sinir oluyorum. Ben gidip izleyemiyorum kimse izlemesin :D Tamam Tokyo Dome' a bir şey demedik, Osaka Dome ne oluyor canım? Yeter :P

    YanıtlaSil
  6. Doya doya konser versinler de, keşke biz de gidip izleyebilseydik :)
    Aylar sonra da olsa, en azından dvd sini izleyebiliyoruz, ya o da mümkün olmasaydı!!!

    YanıtlaSil
  7. Janoomma gördün mü şu yazıyı?

    http://kendoyuki.livejournal.com/63325.html

    YanıtlaSil
  8. Ah olamaz, çok kıskandım, ne kadar da şanslı insanlar var dünyada!
    Bu mesafeden, şunları okumak acayip zoruma gidiyor doğrusu... Ama 'belki uyduruyordur' yazan :) diye kendimi teselli etsem olur mu acaba :)
    Çok sağol Berre, görmemiştim yazıyı, sayende moralim bozuldu...
    Şaka şaka :))

    YanıtlaSil
  9. Evet,ben de okudum :D
    Öncelikle inandırıcı buldum,ayrıntılar vermiş,ve abartıda bulunmamış arkadaş.Azda olsa olabilicek birşey yaşamış doğrusu..Onun yerine ben heycanlandım.Benim o kadar kendime yakın gördüğüm,ikinci ailemden saydıgım birini görmem ihtimalinde hiçte kendimden emin davranamayacagımı böylelikle farketmiş oldum.
    videoları izleyip Ah Jin ne komik adamsın.Aaa ne güzel cevapladın,bu dansı,şarkısı vs. güzeldi demeye benzemiyomuş:P:P

    Her neyse onlarında özeli var elbet.Eğlenirler gezerler.Üstüne fanlarla da karşılaşırlar.Alışmak lazım..:):)

    YanıtlaSil
  10. He he he :) Ben de ilk okuduğumda kıskanıp sinir olmuştum çok :P Jin' e o kadar bayıldığım yok ama, kızın o kadar şanslı oluşunu kıskanmıştım. Ayrıca benim uzaktan hüzünlü hüzünlü dvd' sini beklediğim konserlere 50 kere gidebilmesini de kıskanmıştım. Öff!

    Doğru olduğunu düşünüyorum ben de. Son derece hissederek ve heyecanla yazmış o yazıyı. Belli.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...