4 Haziran 2009

Akanishi Jin/Kamenashi Kazuya Wallpaper

Bu konuda pek yetenekli değilimdir ama, hoşuma gidiyor uğraşmak. Karşınızda son yaptığım masa üstü resimleri :)
Sade olduklarında, benim için daha kullanışlı oluyorlar, bu nedenle de gördüğünüz gibi oldukça basit şekilde yaptım (büyük ihtimalle karışık olanı da yapamazdım ya :P neyse). Ama hiç bir zaman masa üstüme rengarenk bir resim koymam zaten, kafa karıştırıcı oluyor çünkü...

Kimden Wallpaper






Kimden Wallpaper






Kimden Wallpaper






Kimden Wallpaper

5 yorum:

  1. Çok hoş olmuşlar Janoomma, ellerine sağlık :) Özellikle o ilk Akanishi' li olan tam benim kullanacağım tarzda. Sade ve siyah :)

    Bunların bir de Nakamaru ve Ueda' lıları olsa tadından yenmez :P

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Berre. Ueda'yı bilmem de :D , bir daha ki sefer Nakamaru ile yaparım :) Ama başarılı bir çalışma bekleme bence :))

    YanıtlaSil
  3. Neden Uedayla yapmıyosun ki? :P
    Ya bu Akanishi kadar güzel bir insan var mı bu dünya üzerinde bilmiyorum.
    Az önce mail adresime gönderdiğin konser resimlerine baktım..daha doğrusu bakmaya doyamadım..Tek kelimeyle büyülendim.
    Nasıl anlatsam bilemiyorum zaten Jin'i.....
    Ama Uedayla da wallpaper yapsan fena olmaz söyliyim..:P:P

    YanıtlaSil
  4. Sev, sev, daha çok sev Akanishi'yi :P
    Ama Ueda'ya yapmam!!! :D
    Hazırda bir sürü var, onları kullanıver
    masaüstünde :) Ama benden isteme, YAPMAM :P
    Zaten o kadar güzel yapamıyorum yaa!

    YanıtlaSil
  5. Janoomma nedir bu Ueda sevgisizliği böyle :)

    Biz Ueda wallpaper' ı istiyoruz işte :P

    YanıtlaSil