Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

16 Haziran 2009

Kame' nin Taklit Yeteneği

HeyHeyHey (12.05.2008) programında KAT-TUN'un başına gelen bir komiklik daha :) Daha doğrusu Kame'nin başına gelen bölümü aldım yalnızca... Ayrıca bir Tanaka bölümü var ki, bir daha görmek istemiyorum o görüntüyü :P Gerçi küçükmüş orada ve kendisi bile görmeye katlanamıyor o halini ama :) hatırlatıyorlar işte! Zaten kendisi de serzenişte bulunuyor, neden hep kötü hallerimi yayınlıyorsunuz gibilerinden...

Burada ise, önceki programlardan birinde Kame ünlü bir aktörün taklidini yapmış ve bu bölümde, o kişiyle kendisini yüzleştiriyorlar. Verdiği ilk tepki çok sevimli gerçekten :)

(İngilizce çeviri: newshfan)

Daha net izlemek isteyenler için: İzle

5 yorum:

  1. Anonymous17/6/09 23:29

    Çok teşekkür ederim Kameyi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Ne demek! Ben de çok seviyorum :)
    Gerçi Akanishi kadar değil ama :P olsun.

    YanıtlaSil
  3. Hehe koptum yaa.. bu japonların programları beni gülmekten öldürüo ya :) Hehe Kame de tam komediymiş.. Resimlerine bakınca zannedersin sessiz sakin bişi :D

    YanıtlaSil
  4. Kame mi sessiz sakin? Kame mi :P Fato, sen daha pek tanımıyorsun bu çocukları anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  5. :) walla sadece ueda ya taktım ben :D Ama kame nin resimlere falan bakınca öle duruo :D Yavaş yavaş tanıorum :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...