Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

7 Haziran 2009

KAT-TUN / Kişilik Çözümlemesi

KAT-TUN' un 1 Aralık 2008 tarihinde konuk olduğu HeyHeyHey programının, bu bölümü baştan sona eğlenceli :) Birden aklıma geldi ve çevirmek için, oturdum başına...

Tamamını ekleyemiyorum ama, eminim ki bu kadarı bile sizi eğlendirmeye yetecektir. Zaten daha fazlasını izlemek isteyenler için, kaynak burada...(http://newshfan.livejournal.com/69415.html).
Öncelikle, yapılan bu testi çok başarılı bulduğumu söylemeliyim :P
Yanlarında bulunan bilirkişi, yedikleri bir parça kremalı kek ve onun üzerindeki çilekten yola çıkarak, kişilikleriyle ilgili çözümlemeler yapıyor. Önce çileği sonra pastayı yiyen, pastayla başlayıp sırası geldiğinde çileği yiyen ve önce pastayı yiyip ardından çileği yiyenler olarak, 3 grubumuz var. Hatta 4 bile sayılabilir :D bir kadın sadece çileği yiyor, ama neyse...


İlk izleyişimden beri, eğlenceli buluyorum bu testi... Ama programda, bu testin öncesinde gösterilen bölümler de, örneğin;
Ueda' nın kendi gösterisindeyken, başına gelen talihsizlik, güldürücü :)
Akanishi' nin, Nakamaru' nun gösterisine gitmeme nedenini söyleyiş tarzı, güldürücü :)
Ayrıca yine Akanishi' nin Cadılar Bayramı kostüm seçimleri de :P bir hayli güldürücü :))

Her neyse, bu bölüm için, yorumu sizlere bırakıyorum... Ama Tanaka' nın düştüğü zor duruma, acımadım değil :)




Daha net izlemek isteyenler için: izle

14 yorum:

  1. Altyazılar okunmuyor bu küçük görüntüde malesef!
    Ne can sıkıcı bir durum ):

    YanıtlaSil
  2. E biz de indiririz. Hem de hemen :)

    YanıtlaSil
  3. Bu arada ben Akanishi' nin çileği ilk götürmesini beklerdim. Öyle bir izlenim uyandırmış nedense bende :P

    YanıtlaSil
  4. Zavallı Kokii... Ay onu izlerken beni ter bastı :D Çileği önde götürüyor hı :D :D

    Çok güldüm ya. Diğer kızın elindeki "A" kartı ile yüzünü kapayıp durması da çok komikti. Hadi hadi yakalandın :D

    Aferim Akanishi. Girdin gözüme :P

    Janoomma çok teşekkürler. İyi güldüm sayende :D

    Ayrıca bu testi ben de uygulayacağım etrafımdakilere. Ni ha ha ha :D

    Şovun tamamının inmesi bitsin onu da izleyeceğim. Komik çocuklar :D

    YanıtlaSil
  5. Janoomma ya. Sen bilirsin belki. Ueda' nın Mouse Peace konseri var mı nette bir yerlerde. Daha önce arayıp bulamamıştım. Şimdi bu bölüm aklıma getirdi :)

    YanıtlaSil
  6. Başka hiç bir yerde görmedim zaten Ueda' nın gösterisini ben! Ama bakarım yine, bulmaya çalışırım varsa :)
    Üstelik neden Akanishi' ye şaşırdın ki Berre :) Ne güzel işte gayet kibar bir çocuk :D

    YanıtlaSil
  7. Yokmuş ki. Konser DVD' si çıkmamış bile. Ueda konserin son gecesinde DVD' nin çıkacağını söylemiş. Ama hala yok ortalıkta.

    Daha bugün açılmış bir başlıkta DVD için istek maili atılması konuşuluyordu. Hayal kırıklığına uğradım :(

    Dedim ya. Akanishi' nin de ben çileği ilk başta yiyecek tarzda biri olacağını düşünüyordum. Öyle bir izlenim bırakmıştı bende :) Zaten sonuçlar açıklanırken bir "Oh Be!" Tarzı rahatlayışı var. Alem çocuk :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten eğlendiren bir video daha..

    Koki canım benim pasta sevmediği halde zorladı kendini..
    Sonunda da çok utandırdılar, rengi değişti çocuğun..
    Zaten Koki aklına ilk geleni yapan, sevgisini çekinmeden gösterebilen biri.Yani bende bıraktığı izlenim bu..
    Bence bu test sonucu tamamen doğruydu :P
    Kameye gelicek olursak pastayı acemice yemesi beni çok güldürdü.
    Sana sesleniyorum Üzülme Kame.. Sen çatal kullanamıyo olabilirsin, ama pratiksin ellerin var..Bak bize bizde chopstick kullanmayı bilmiyoruz :P :P
    Kamenin sonucu da aynı beklediğim gibiydi.

    Asıl konuşmak istediğim konu Akanishi Jin...
    Ben onun testte de çıktığı gibi çok çekingen,olaylar karşısında düşünüp taşınan biri olduğunu düşünmüştüm. Ama son duyduklarım da bunun tam aksini gösteriyor,günlük yaşayan bir playboy diyorlar ona.. :/
    Çekingen mi değil mi karar veremedim bir türlü.. :)
    Söylediğim gibi çok eğlendim izlerken, Teşekkürler Janoomma..

    YanıtlaSil
  9. Değil mi!!! Kame çatalı kullanamadı sanki :)
    Tanaka' yı zaten çok seviyorum, toparlamak için kendini paralıyor zavallım :)
    Akanishi ise, parti çocuğu bile olsa, normalde, kendisine direkt sorulmadıkça ağzını bıçak açmıyor, kamerada kendine zor yer buluyor bazen :D, genelde hep geriden izliyor konuşmaları, katılmıyor. Ben, O'na çıkan sonucu normal karşılıyorum o yüzden :))

    YanıtlaSil
  10. Akanishi'nin pastayı ıım ıımmm diye yemesine koptum XD nasıl da iç çekiyor diyorlar bi de ahaha :))))

    Sonuçlar süperdi bütün programı indiriyorum hemen >__<

    YanıtlaSil
  11. İlgini çekebileceğini düşündüm Janoomma. Bana Ryo çıktı :P

    Bir KAT-TUN üyesi çıkar diye ümit ettiydim ama :D

    http://yamaki4ever.livejournal.com/3596.html

    YanıtlaSil
  12. Ben de yaptım, Yukan Club'daki Seishiro çıktı :D
    Zaten, her testte farklı biri çıkıyor :))

    YanıtlaSil
  13. Anonymous1/11/09 02:29

    ben de yaptım ama hiçbir şey anlayamadım o harflerden :(

    YanıtlaSil
  14. Çıkan sonucu google a yapıştırıp görselde aratırsan, kimin çıktığını anlayabilirsin :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...