11 Haziran 2009

KAT-TUN Real Face / Performans

Bu video, önceki günlerde eklediğim Miracle şarkısının olduğu aynı programdan, tabi farklı bir gün. Yarışmacı gruplardan, minik bir kız şarkının ortasında Akanishi'nin peşine takılıyor :) Çok hoş bir görüntü bence. Akanishi'nin ilgisi de gayet sevimli. Mikrofon miniğin elinde, kendisi şarkı söylüyor. Hele en sonlarda, Akanishi'nin şarkıya kattığı nüansları örnek alarak, o tatlı miniğin de kendi sesini şarkıya eklemesi, beni gülümseten anlardan biri :) Çok sevimli buluyorum bu videoyu o yüzden...




4 yorum:

  1. Küçük kız gerçekten sevimli Jin ile iyi bir ikili oluşturmuşlar:)ama benim gözüm sürekli Kame'ye kaydığında sevimli ikilinin performansını görebilmek için dört beş defa izlemek zorunda kaldım :)

    YanıtlaSil
  2. Zaten çok net değil görüntü burada, dikkatli bakmak gerekiyor :P
    Ufaklık çığlığı basıyor ya son bölümde, çok şirin yaa. O nasıl bir tatlılıktır öyle :)

    YanıtlaSil
  3. Öyle çok sevdim ki bu videoyu anlatamam :) :)
    Küçük kız çok sevimliydi, özellikle Jinin paçasına yapışıp bırakmadığında..
    Sanki Hey ben burdayım, benimle ilgilen, bana bak der gibi çekiştirdi Jini.
    Canım Akanishide hemen kucağına aldı yavruyu..
    Kame de yandan yandan bakıyo hani..
    Öyle şirin bir kıza bakmamak imkansız zaten :P
    Ah o en sonu yok mu hele..
    Jin muziplik yaparak şarkıyı söylemeye devam ediyo, miniminnacık kızımızda onu taklit edip çığlığı basıyo..
    Akanishi gerçekten çocuklarla iyi geçiniyo olmalı :)

    YanıtlaSil
  4. Evet aynen böyle hissediyorum ben de :)
    Zaten erkenden baba olmak isteyen biri olarak, bence de çocuklarla iyi anlaşıyor olmalı :D

    YanıtlaSil