Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

6 Temmuz 2009

Akanishi Jin - Ha-Ha

28 Haziran 2006 Dream Boys, Akanishi her zamanki gibi harika :)

Ama yeni bir şeyler yok, özledim, yetti artık yani... Bekle bekle nereye kadar :)

Eskilerle yetineceğiz artık n'apalım diye düşünüyorum da, olmuyor yahu! Biliyorum, konserlerinden sonra muhakkak bir şeyler yapacaklar ama sabır, benim hiç de iyi olmadığım bir yeti! Hatta olgunluk sayılır, değil mi?

Ne yazık ki, hiç büyüyemeyeceğim :) Yani sanırım :)

5 yorum:

  1. Sende de durum aynı yani :)

    YanıtlaSil
  2. Akanishi bu pantolonu çok seviyor olmalı veya ben sürekli aynı günkü görüntülerini izliyorum. Sesi her zamanki gibi güzel ve İngilizcesine de baya güveniyor olmalı bu kadar hızlı bir parça seçtiğine göre. Sevimli bir çocuk ama Kame kadar değil.

    YanıtlaSil
  3. Hahaha :)
    Belki aynı pantolondan bir kaç tane vardır, ya da ben öyle düşünmek istiyorum :P

    YanıtlaSil
  4. Yahu bu şarkının sözleri performanstan performansa değişiyor mu?

    Bir yerde "would you like some sweet bitch" duyarken bir diğerinde "would you like some sweet chicks" duyuyorum. yayınlandığı kanala göre değişiyor mu n'oluyor =D

    Bu arada hala Koki'yle yaptığı Pinky performansı favorim. Yok böyle bi'şiy =P

    YanıtlaSil
  5. Bence de değişiyor sanırım :) Çünkü aynen duyduğun gibi söylüyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...