15 Temmuz 2009

Cartoon KAT-TUN

Son zamanlarda izlemek için fırsat bulamadım, o yüzden son 2 bölümü peşpeşe izledim az önce :) Hele 8 Temmuz 2009 tarihli programda oldukça eğlendim, birkaç kelime dışında herhangi birşey anlamasam bile eğlendirdi beni. Kadınlara karşı daha dikkatli davranıyorlar, "kamera bu açıdan uygun değil" :) Tanıdık geldi biraz, son bölüm o yüzden... Toda Erika'nın konuk olduğu 40. programda da buna benzer birşey izlemiştim çünkü. O bölümde de, sanırım yaptığı olağan egzersizleri gösteriyordu ve kameranın çekim açısını beğenmeyip, Kame ve Nakamaru ayaklanmıştı, ardından da Tanaka :)
O zaman da çok gülmüştüm. Bu son bölümde de konuk, anormal hareketler sergileyince -ki çok komik biri- açığını kapatmaya çalışıyorlar :) Kendilerince :)

Ayrıca ne diye her programlarında bir sürü yiyecek yemek zorundalar, bunu hiç anlayamıyorum. Sadece Cartoon KAT-TUN için de geçerli değil bu söylediğim. Hep yemek, hep yemek! Özellikle bu saatlerde izlediğimde canım çekiyor, elimde değil :D Zaten çubukları yalnızca spagettide düzgün kullanabiliyorum, alıştırma yapsam dahi, mümkün değil olacak gibi görünmüyor :P

Her neyse, az önce izlediğim son bölümde Akanishi ile konuk olan bayan güya evliliklerini basına duyuruyorlar, Tanaka sunucu, diğerleriyse basın üyeleri :) Junno'nun fotoğrafçılığı filan bayağı komik :P Ya da ne bileyim, benim gülmeye ihtiyacım vardı belki...

Not olarak bir derdimi paylaşayım! Zamanımı verimli değerlendirmeye başlamam lazım, çünkü son günlerde hiçbir şeye vakit ayıramaz oldum. Tamam yaz geldi ama çevirisini bitirmem gereken son iki bölüm Kimi wa Petto var, odaklanamıyorum bir türlü :) İzlemek istediğim sinema filmleri var, izleyemiyorum. Yapmak istediklerimi yapmaya zaman bulamıyorum. Bazen ne diye yaz geldi ki diyorum :P Olacak iş değil yani, içim kıpır kıpır ve dopdolu. Odaklanamıyorum hiçbir şeye! Üstesinden gelmem lazım bir an evvel! Umarım, en kısa zamanda mümkün olur :)


4 yorum:

  1. Bu yemek yarışması yaptıkları bölüm eğlenceliydi baya. Kadını geçeceğiz diye çatlıyordu az daha çocuklar :)

    Senin yine canın istemiş, ben o kadının yemek yeyişini izlerken uzun bir süre hamburger yiyemem herhalde diye düşünmüştüm.

    Bölümün sonundaki devasa pudingle boğuşmaları da çok hoştu. Akanishi' nin pudingi "kova" dan çıkaramayıp pes etmesi, Taguchi' nin -yine muhtemelen aptalca bir espri yaptı- sözlerinden sonra Kame' nin verdiği tepki epey güldürdü beni. Ueda da saçlarında değişiklik yapmş, iyice şeker bir şey olmuş :) Taguchi' nin de yeni saç rengini beğendim ama bir de öyle ortadan dümdüz ayırmasa onları. Yakışmıyor çocuğa. Hayır söyleyeceğim bir dahaki gördüğümde, yapmasın bir daha öyle :P Koki' nin şimdiki halini hiç beğenmiyorum ama. Uzasa o saçları bir an önce. Rescue' de ne güzeldi. Aykırılık olsun diye mi böyle yapıyor nedir?

    117. bölümün inmesini bekliyorum şimdi pür heves :)

    YanıtlaSil
  2. Sanırım stüdyo dışında yapılan çekimleri daha çok seviyorum ben. Daha ekşınlı daha az muhabbetli :P

    Kendi kendilerine konuştular güldüler, muhabbeti anlamadık pek. Yok yok, acilen Japonca öğrenmek lazım :) Gerçi tavırları bile eğlendirmeye yetiyor insanı ama.

    118. bölüm dışarıda. Oley :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de stüdyo dışı çekimlerin olduğu bölümleri daha çok seviyorum. Daha anlaşılır ve eğlenceli oluyorlar :) 118. bölümde Akanishi ve Nakamaru'nun kurtarma görevleri var; yani bu bölüm tam senlik Berre :)

    YanıtlaSil
  4. Evet tam benlik :)

    Hem stüdyo dışında olduğu için, hem de Nakamaru & Akanishi & Junno ekibini konu aldığı için :)

    Gecenin ilerleyen saatlerinde keyifle izlemeyi düşünüyorum :P

    YanıtlaSil