7 Temmuz 2009

KAT-TUN&Kanjani8 - Kizuna

Geçenlerde, bir süredir fırsat bulup görüşemediğim bir arkadaşım bana 'Açıklayıcı değil yazdıkların, ortadan dalmışsın, kim bu KAT-TUN' dedi, yani blogumu kastederek. 'İnsan önce tanıtır, biz nereden bilelim onların kim olduklarını' diyerek payladı beni :D Haklı olarak! Bu yüzden açıklama gereği duyuyorum. Çünkü aslında ben, grubun profil bilgilerini vermek olsun yada o tarz şeyler gibi tanıtım amaçlı yazmaya başlamadım buraya. Yalnızdım, o yüzden oldu...

Okuduğum, dinlediğim ve izlediğim bir şeyleri birileriyle paylaşma ihtiyacı duyuyorum genelde… Etrafımda zevklerimin uyuştuğu çok insan yok. Bir elimin parmak sayısını geçmezler, ayrıca benim gibi KAT-TUN'u seven yalnızca bir kişi tanıyorum. O da belki benden daha az seviyordur :P diyerek kızdırsam mı acaba :)

Bu yüzden 'Neden olmasın' dedim kendi kendime... Böylece çok da yalnız hissetmeyecektim :) Uzakdoğu'ya yada KAT-TUN'a çok fazla ilgi duymayan arkadaşlarımı da bunaltmamış olacaktım. Yani aslında KAT-TUN’u bilmeyenlere değil de, bilenlere ve sevenlere yönelik olarak düşünmüştüm burayı. Daha doğrusu çok da üzerinde durmamıştım diyebilirim. Hata yapmışım affet arkadaşım :) Bilmeyenler de varmış :P Şaka, şaka... Ama durumun, tam açıklaması budur. Dediğim gibi, kafama göre takılıyorum... Amaç, yalnızca paylaşmak...

Eklemeyecektim ama dayanamadım yine :)
Buradaki Kizuna düzenlemesi tüylerimi diken diken ediyor. İlk izleyişimde, Kizuna'dan sonra geçiş yaptıkları şarkıda gözlerim dolmuştu... ve hala aslında etkileniyorum izlerken :)

Önceki Dream Boys gösterisiyle aynı günden bu da... Nishikido Ryo ve Akanishi Jin oldukça uyumlu :) Güzel olmuş, güzel...

6 yorum:

  1. Öyle bi zamanda eklemişsin ki bu şarkıyı bloguna, içimi acıttı.TEK kelimeyle mükemmel..Belki başka zaman dinlesem bu kadar da etkileyici olmazdı.Üstelik bu versiyonu çok daha güzel olmuş.Şuan tam olarak söyliyeceklerimi toparlıyamıyorum.Mazur gör beni.Sadece çok güzeldi.Hem de çok.
    İzninle bu şarkıyı MJ'ye armağan etmek istiyorum :):)

    YanıtlaSil
  2. Tekrar tekrar izledim. Ve kesinlikle es geçemeyeceğim bir nokta var. Akanishinin muhteşem sesi... Önünde saygıyla eğiliyorum, gerçekten dünya starı olabilecek vasıflara sahip Jİn.

    YanıtlaSil
  3. Dün en azından Kizuna seni birazcık mutlu edebildiyse, ben de mutlu oldum...ve evet, şarkı şahane olmuş böyle :)

    YanıtlaSil
  4. Akanishi' nin sesinin dinlendirici, huzur verici ve mutlu edici bir etkisi var. En azından benim üzerimde.

    Sabahın bir vakti, uykulu ve somurtkan bir suratla okula gitmek için evden çıkıp, kulaklıklarımı taktığım anda yüzüme yayılan tebessümün müsebbibidir onun o harika sesi. Sonra bir de Nakamaru' nun, bir de Ueda' nın :)

    Son 3-4 aydır yalnızca KAT-TUN dinlemem, mp3 player' ımda yalnızca KAT-TUN parçalarının mevcut olması da bu sebepten olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de öyle... çok uzun zamandır KAT-TUN dinlemeden yapamıyorum. Elimde değil şarkılar güzel, sesleri güzel, sevdikçe sevesim geliyor :) Tekrar tekrar dinliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Bugün tekrar tekrar bu şarkıyı dinledim! Neden bilmiyorum. Çok güzel ya...

    YanıtlaSil