22 Ağustos 2009

Kagen no Tsuki - Jp(2004)

Bu derece L'Arc en Ciel dinlemeye başladıktan sonra, izlenebilecek birşeyler olup olmadığını araştırmamak olmazdı. Karşınızda 2004 yapımı,
Kagen no Tsuki/Last Quarter of the Moon.
Hyde' ın burada ufak bir rolü var fakat film zaten kendini izletecek bir gidişata sahip!
Her zamanki gibi, eski bir filmi sonradan izlemiş oldum :) Üstelik, her zamanki gibi konusunu dahi araştırmadan... Çünkü söylediğim gibi önceden bilmek hoşuma gitmiyor. Ama iyi ki izlemişim, Hyde'ı izlemek güzeldi. Ayrıca zaten sevgili rolündeki ikiliye dizilerden aşinayım :) Adı Nobu kalmıştı benim için Nana'dan sonra! Ama elbette Hiroki Narimiya demeliyim :)
Konusunu yazacaktım ama yazamıyorum, affediniz. Çünkü eğer anlatırsam aynı tadı alamayabilirsiniz. Merak edenler için altyazıları Sarangni' de mevcut.
Çok sayıda fotoğraf koymuş bulundum :) Ama güzeller, seçim yapamadım aralarında...

2 yorum:

  1. Anonymous28/3/11 19:25

    Bu filmi nerden indirebilirm veya izleyebilirim, bende L'Arc-en-Ciel ve Hyde hayranıyım :)

    YanıtlaSil
  2. Buradan http://tinyurl.com/5v8ce3j ya da buradan http://tinyurl.com/6fsxc5q indirebilirsiniz. Nereden izlenebileceğini ben de bilmiyorum :)

    YanıtlaSil