6 Ağustos 2009

KAT-TUN (2002 Konser)

KAT-TUN, 2002 Okyakusama wa Kamisama konserleri... İzleyeli çok uzun zaman olmadı! Minicikler burada, Kame 16 yaşında :)
Ama asıl, konserin ikinci yarısında gösteri olarak kullandıkları konu dikkatimi çekti.
Grubun kurulmasının üstünden sadece 1 yıl geçmiş ve birbirilerini yeteri kadar tanımıyorlar... Kendi içlerinde tartışıyorlar, kavgalar ediyorlar. İlk başlarda, en fazla Ueda'nın gruba uyum sağlayamadığını zaten çok önceden beri biliyordum. Artık elbette ki, birbirilerini herkesten çok daha iyi tanıyorlardır...
Her neyse, bu konser öncesinde Kame ve Ueda kavga etmişler ve bundan yola çıkarak, konserlerinde bu durumu gösteri amaçlı kullanmışlar :)
Çevirmeye üşendiğim ve zaten pek vaktim de olmadığı için, videoyu olduğu gibi ekliyorum... Merak eden arkadaşlar izleyebilir!
- Besto Friends, Besto Friends :) -
Konser görüntülerinin ardından gelen konuşmalar İngilizceye çevrilmemiş (ya da bir yerlerde varsa bile, bende yok), oysa ki benim en merak ettiğim bölümlerden biriydi. (Öyle diyorum, çünkü elimdeki konser altyazısız olduğundan, konseri ilk seferinde o şekilde izlemiştim; aklıma şaşayım, insan önce aramaz mı altyazısı var mı acaba diye :) Bir diğer merak ettiğim bölüm de, Ueda'nın göz yaşlarını tutamadığı bölümdü zaten... Sonradan anladım tabi sebebini :)
İngilizce altyazılı video için buraya bakınız:
O zamanki çekimlerden bir fotoğraf...
Not olarak eklemek istiyorum, kendilerine ait bir albümleri olmadığı için, bir iki şarkı hariç, diğer grupların şarkılarını söylüyorlar bu konserde.

Bendeki konserin son kısmında, fotoğraf çekimleri de gösteriliyor.
Makyajları yapılırken ki halleri... Sohbetleri...
Fakat verdiğim linkte, malesef bu bölümler yok.























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder