Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

25 Ağustos 2009

L'Arc~en~Ciel

Nasıl insandır bunlar, anlayabilmiş değilim!

HYDE
Hyde Pictures, Images and Photos
Ken
ken larc en ciel Pictures, Images and Photos
Yukihiro
Yukihiro Awaji Pictures, Images and Photos

Tetsu
tetsu 06 Pictures, Images and Photos


Peşpeşe iki konser dvd lerini izledim, hayranlığım üçe beşe katlandı, abartmıyorum!
Yeteneklerini abartamam zaten...


Vokaldeki Hyde elektro gitara geçiyor; elektro gitardaki Ken, davula geçiyor; davuldaki Yukihiro basa geçiyor; bastaki Tetsu vokale geçiyor!!! (P'unk~en~Ciel)
l`arc en ciel Pictures, Images and Photos
Grup elemanlarının tamamı müzisyen, tamamı hayran olunacak nitelikte...
Seviyorum böylelerini, gerçek anlamda müzisyen yani...
Üstelik 1991' den bu yana var olan bir grup!
KAT-TUN' un da hayran olduğu bir grup...
Hyde' ın sesi gerçekten mükemmel...
Ben, neden onları bu kadar geç farkettim diye üzülüyorum cidden...

8 yorum:

  1. Sevemedim ben bunları ya. Belki de doğru parçaya denk gelmedim. Çok önceleri bu Hyde' nin çok methedildiğini duyup 2 parçasını indirmiştim denemek için, ama sevmemiştim sesini.

    Senin var mı "bak Berre kesin dinle beğeneceksin!" dediğin bir parçaları?

    YanıtlaSil
  2. Yalnızca bir tane seçebilmem çok zor! Ecel sorusu gibi geldi birden bu bana :D

    Ama en sevdiklerimi söyleyebilirim;

    Alone La Vida
    Lost Heaven
    Forbidden Lover
    Daybreak's Bell
    Hoshizora

    ve...

    Hitomi no Jiuunin
    Heaven's Drive
    Coming Closer
    Jojoushi
    ve diğerleri...
    Umarım yardımcı olabilmişimdir :)

    YanıtlaSil
  3. Ay cidden çok zordu Berre, yazamadıklarım var bir sürü :(

    YanıtlaSil
  4. Tek tek dinleyeceğim her birini. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Şimdi baktım da şöyle bir listeye :D
    Yazmış da yazmışım... Umarım sen de beğenirsin :)

    YanıtlaSil
  6. Janoomma sağolsun ^^ Beğendim.. Dinlemeye başladım ;) Hele bir de türkçe biyorgrafisini buluyum. İngilizcesini çevirmeye üşeniyorum ^^

    YanıtlaSil
  7. Bir kişiyi daha onların dinleyicisi yaptık yani... Yuppi :)

    Sellyreko çevirir belki, ona sormak lazım :P

    YanıtlaSil
  8. Çeviririm tabi! :) Aklımda zaten. Böyle güzel bir grubun tanıtımından kimseyi mahrum bırakmak istemeyiz :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...