Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

1 Ağustos 2009

- Masaüstü -


İçimden geldi, birkaç masaüstü resmi yapayım dedim. Zaten şöyle ıvır zıvır işler haricinde neredeyse hiçbir şey yapmıyorum son günlerde… Dinleniyorum.
Yaklaşık 10 gündür geceleri ayaktayım, gündüzleri uyuyarak geçiriyorum. Bir taraftan buna mecburum şu sıralar ama, alıştım gibi oldu. Bakalım gündüz yapmam gereken işler çıktığında ne şekilde uyum sağlayacağım ya da sağlayabilecek miyim acaba :P
Dinlenmek veya tembellik, adına ne derseniz deyin, huzur gibisi yok. İhtiyacım varmış böylesi bir sakinliğe, sessizliğe. Hele ki geceleyin, bin kat sessiz dünya! Yalnızca arka fonda hafifçe çalan müzik ve ben :)
Gerçi komşularımın ne düşündüğüne dair hiçbir fikrim yok :) Onlara da sessiz geliyor mu acaba??? Ama herhangi bir uyarı almadığıma göre demek ki şikayetleri yok :)





2 yorum:

  1. Wallpaper olarak kullanamam ama ilki çok hoşuma gitti. Alınmıştır efendim :P

    Bak yine tek bir Ueda yok aralarında :D

    Ellerine sağlık Janoomma :)

    YanıtlaSil
  2. Ueda'lı da yapmıştım, hem de tek başınaydı :) Ama sonradan pek güzel olmadığına karar verdim, eklemedim o yüzden...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...