Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

28 Ağustos 2009

Sadece seviyorum

Seviyorum sabah kokusunu...

Erken saatlerde; pencereden dışarıya bakıp, yürüyüş yapan insanları görüyorum ve imreniyorum onlara... Uzun süredir hissetmedim o çeşit bir ferahlık. Yani o tertemiz havayı içime çekerek, sessiz sedasız, usulca yürümedim...

Sabahları Ankara' nın görünüşü de güzel!

Özledim bakmayı...

Peki video ne alaka(!) diyenleriniz olabilir. Belki alakası yok...

Sadece seviyorum :)

2 yorum:

  1. Geçen gün sabahın altısında ben de attım kendimi dışarıya öyle. Çok huzur veriyor insana gerçekten.

    Gerçi bizimkiler uyanıp "bu kız nerede" diye merak ederler, ararlar beni diye de bekliyordum, kimse arkamdan arayıp sormadı hayal kırıklığına uğradım çok :)

    YanıtlaSil
  2. Ankara sabahları bir yana ama bu şarkı gerçekten güzel, tabi klibi de öyle :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...