Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

15 Ağustos 2009

Tatta Hitotsu no Koi -Video-

Bu videoyu tesadüfen ilk defa dün görüp izledim. Belki daha önceden izlemişimdir ama hatırlamıyorum. Zaten genellikle, eğer diziyi izlemediysem, bu tarz videoları sonuna dek izlememe gibi bir huyum var. Malum dizinin sonunu görmüş olmamak için! Yani bu nedenle bunu izlediysem bile, sonunu görmediğim için hatırlamıyorum...
Ama yapan arkadaşa saygılar, çok kurnaz davranmış :) Hoşuma gitti! Kendim yapsaydım dahi bu kadar beğenmezdim :P
Eğer Tatta Hitotsu no Koi' yi izleyen ama bu videoyu yeni görecek arkadaşlar varsa, beğeneceklerine eminim.
Ama keşke 'şu' şarkı yerine daha farklı bir şarkı olsaydı fonda, bana lise zamanlarımı hatırlatıyor :S Sınıf dahil, her yerde, herkesin dilinde, cebindeydi bu şarkı o vakitler. Epeyce bıkmıştım şarkıdan, şimdi burada duyunca eski bıkkınlığım depreşti birden :D
Ama olsun, yine de uyumlu olmuş :)
Şu dizide izlediğim kadar güzel bir aşk görmedim hiç bir filmde hala! Elbette sırf konusu değil, kurgusu, çekimi ve oyuncuların da bu sevgimde toptan payı var...

Ayrıca meraklısına... Evet... Dün gece bunu izledikten sonra, rüyalarıma girdi :P Uyanır uyanmaz attım kendimi ekran başına :)

Video: YanaS9

2 yorum:

  1. Olaya bak sen? Harika yapmış ya. İzlememiş olsam yanına yaklaşamazdım bu dizinin. Kötü sonlara alerjim var da biraz. Cidden çok kurnazca olmuş ama.

    Favorilerimden bu dizi benim de. Tekrar açıp izlemeyi isteyebileceğim, arşivimin en kıymetliler köşesine özenle yerleştirdiğim.

    Ayrıca çelişkiler yumağı benim için. Gerçek hayatta Kame' yi sevmememe rağmen buradaki Hiroto karakterini izlemeyi seviyorum. Nasıl oluyor ben de anlamış değilim.

    YanıtlaSil
  2. Evet, bence de arkadaş süper kurgulamış, çok beğendim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...