2 Eylül 2009

GACKT ve Sho

GACKT, yaklaşık iki ay önce, 4 Temmuz'da VS Arashi programına konuk olmuştu. Zaten, sesini ilk duyduğumdan bu yana, kendilerinin hayranıyımdır. Ayrıca yalnızca şarkı söylerken değil, konuşurken de etkileyici sesi! Söylemeden geçemedim :P

Bu programda Sho ile aralarında geçen bir diyalog var ki, ne zaman aklıma gelse, ister istemez gülümsüyorum. En çok da Sho' nun surat ifadesine! Sho, her zamanki gibi yapıyor yapacağını... Tatlı şey!
'Daisuke me' ve 'daisukebe' kelimelerinin kulağa aşırı benzer gelmesi nedeniyle, ortalık birazcık karışıyor. Ama en eğlendiğim bölümlerden biriydi!

Normalde GACKT' ın, takım arkadaşına (Miyazaki Daisuke) serzenişte bulunmak için söylediği "Daisuke me" cümlesini, Sho "daisukebe" olarak algılayıp, kendisine hakaret ettiğini sanıyor :P Elbette bence bu Sho' nun uyanıklığı!

Nasıl da şirin... Ama "çıkarım için herşeyi yaparım, ne olursa olsun kazanmak istiyorum" derken ki haline bayıldım, bayıldım!



7 yorum:

  1. Bu program çok eğlenceliydi :D
    En çok GACKT'ın sorulara verdiği cevaplara güldüm. Nasıl bir adamdır o ya!
    Programı izlemeden geldiği zaten belliydi, Arashi üyeleri de Daisuke de rahat giyinmişler.
    Bizimkisi kıyafetleri yüzünden eğilip kalkamıyor bile.
    Hoş onun programdaki varlığı yeter :P
    P.S Sellyreko, GACKT'ı çok seviyor!! :P:P

    YanıtlaSil
  2. İyi güldürdüler beni :) Bence de Sho' nun uyanıklığı o, tepkisi çok hoştu :)

    Bastığı butonları gizlemeye çalışırken de çok komik görünüyordu :)

    YanıtlaSil
  3. Yakında izledik bu programı, altyazılı indirmiştim, çok eğlenceliydi :)

    Aiba nasıl da bilmiş 3-4 olduğunu :) Benim izlediğimde şöyle diyordu, "Miyazaki-san 3 ve 4'ten emin olup olmadığımı sordu ya, biri benim seçtiğim numaraları bildiğinde de ben aynı cümleyi söylemiştim." :D

    Arashi'nin hepsini seviyorum ama Sho bir numara^^ Tişörtü çekmiş başına, "daisukebe" gibi bakıyor... Tişörtü geri çekişi de süper, ses efekti de vermişler :D GACKTı ilk defa burada gördüm. Bayağı sevilen biriymiş, ben de dinleyeyim biraz :)

    Çeviri için çok teşekkürler *.* Hangi programı kullandınız, çok merak ettim. VS Arashi mi çevirsek :D

    YanıtlaSil
  4. Hangi programı derken, neyi kastettiğini anlayamadım Matrixsakini!!!
    Çeviri programını mı soruyorsun?

    Bence de GACKT'a bir şans verip dinle :)
    Cidden sesi güzel, kendi güzel, klipleri güzel :D Çuval giyse yakışıyor denir ya hani, tam olarak öylelerinden...(Bakınız: Oasis klibi)

    YanıtlaSil
  5. Evet, bu hardsub hazırladığın programı soruyorum :)

    Oasis'i izledim. Altında yazmasa o saçlar ve kıyafet ile tanıma imkanım yoktu :D Sesi güzel ama...

    YanıtlaSil
  6. VirtualDub ile gömüyorum altyazıyı :)

    YanıtlaSil
  7. Peki, ben biraz daha karıştırayım o halde bu programı. Teşekkürler^^

    YanıtlaSil