Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

16 Eylül 2009

Güldüren Zamanlar


Bu bölümü nasıl olmuş da kaçırmışım hala anlamıyabilmiş değilim. Sellyreko'nun "Ben izlemiştim, araştırmacı ruhun çok sönük kalıyor bazen" laflarına cevap bulamayarak (kendimi savunabilmem, bu durumda mümkün değil çünkü), bloguma eklemeyi uygun gördüm. Elbette Berre' ye teşekkürler :)

Bu bölümü izlemek çok eğlenceli. Yükseklik azaldığında, Junno' nun sahip olduğu o boyla, çubuğun altından geçmeye dahi yeltenmemesi gayet anlaşılır. Tanaka da sinirlenip pes ediveriyor! Kame, büyük çaba sarfedip, en sonuna dek sürdürüyor çekişmesini. Akanishi' ye şaşırdım biraz. O güzel gülümsemesiyle pat pat geçiveriyor. Ah, ah! Epey esnekmiş! Elbette gıdıklanma korkusundan kaynaklanıyor olabilir bu. Çünkü aşırı gıdıklanıyor yavrucak! Kame' nin aksine :D

Herneyse, iyi seyirler dilerim. Benim gibi, şimdiye dek izlemeyen kaldıysa yani!!!

8 yorum:

  1. Ben izlemedim o bi kesin :D Ama şimdi izledim :D

    Çok tatlıydılar yaa :) Adam Ueda yı küçük buldu herhalde kucağına bi aldı döndürdü de döndürdü. yazık Ueda da masum boynu bükük gıdıklanmamaya yol tuttu :) Şu Kame de tatlymış aslında :D Napsam bilemedim :D

    YanıtlaSil
  2. Biz el birliğiyle buradan sana Tatta Hitotsu no Koi' yi tavsiye etsek :)
    Ne dersin Fato?
    Kendi adıma, kesinlikle izlemelisin derim :D (Hazır ufak bir sempatini yakalamışken, fırsatı değerlendirip Kame'yi daha çok sevmen için önerdiğimi düşünmeyesin sakın ha!!!)
    :)))

    YanıtlaSil
  3. :) yok canım nie düşünüyüm :P Tatta hitotsu no koi :D Dur bi bakıyım :D

    YanıtlaSil
  4. :D Onuda sen çevirmişsin :D Siteye koyduğun titanicli müzik videosundan hatırladım ben bu dizinin 1. bölümünü izlemiştim ama ingilizce altyazı ile :D Hiç bir şey anlayamayınca mağlun ing altyazı :D bırakmıştım.. Da sonu kötü falan bitmio dimi dizinin.. :)

    YanıtlaSil
  5. Bilmem artık, bitmiyor sanırım!
    :)))

    YanıtlaSil
  6. :) Ok bi indiriyim ben onu :D

    YanıtlaSil
  7. Cidden Janoomma bu bölümü nasıl oldu da kaçırdın :)

    Hiç söylememişim ben de, izlemişsindir kesin diye düşünmüştüm ama.

    Jin burada pek bir şeker. Hakikaten gıdıklanmamak için olanca gücüyle çabalıyor çocuk. Nakamaru gıdıklanırken verdiği tepki çok tatlıydı :) Sanki onun boynuna uzandılar :) Gülümsemesinin ne kadar hoş olduğunun ayan beyan kanıtıdır bu program :)

    Junno' nun çubuğu yarıp geçmesine de az gülmemiştim. Hala aklıma gelince güldürüyor beni :D

    Sevimli şeyler :)

    YanıtlaSil
  8. Akanishi'ye olan sevgim hariç, gülümsemesi ayrı güzel zaten :)
    Her biri tatlı, her biri ayrı güzel!
    Yine konserlerini izliyorum bu gece, şu an... Apayrı onlar yaa!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...