12 Eylül 2009

Merhaba...

Anasayfa resmimi değiştirdim bugün. Masaüstü resmi yapmaya yeltenmişken, fikrimi değiştirip buraya uygun yaptım. Hoşuma da gitti aslında.

Yapmam gereken şeylere üşeniyorum doğruyu söylemek gerekirse. Sadece bundan hoşlanıyorum şu sıra... O nedenle bir süre daha oyalanacağım resimlerle, bıkkınlık gelene kadar!!!

Galiba zamanla, resimlerle dolup taşacak burası...

1024x768

1440x900


1024x768

1440x900

Kame' nin 1582 şarkısının, bildiğim kadarıyla tarihî bir anlamı var. Gördüğüm kadarıyla da, konserlerinde, çok güzel bir şekilde bunu yansıtıyor. Ağzı kanlı, sargılar içinde bir savaşçı...


1024x768

1440x900



1024x768

1440x900



1024x768

1440x900



1024x768

1440x900



1024x768

1440x900



1024x768

1440x900



1024x768

1440x900

Ekleme: Berre' nin "Hiç mi kimsenin aklına 1440x900 boyutlarında yapmak gelmez?" cümlesini okuduktan sonra, 'Evet, benim de gelmedi' diye düşündüm ve işte, buyurun. İlk denemem olduğundan hataları mazur görürsünüz umarım. Bundan böyle yapacaklarıma da ebat seçeneği eklemeyi düşünüyorum. Yani umuyorum :)

10 yorum:

  1. Kame' nin ağzındaki kırmızılık kan mıydı :D Bir anlam verememiştim "niye kırmızı ruj sürüp bir de taşırmış ki? Abarttı artık" diyordum :P

    Wallpaper' larını KAT-TUN Love' da paylaşsana Janoomma? Altında afilli bir imzayla :) Hoş olur :) Gerçi Livejournel' ın olmadan paylaşım yapabiliyor musun acaba orada?

    Hepsi güzel ama sondan 2. Jin' i özellikle daha bir beğendim :) Ellerine sağlık :)

    Başlık resminde güzel olmuş. Nakamaru' nun yüzünden biraz fazla kırpmışsın sanki ama :P

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :)
    LJ'ım var benim ama yalnızca var; içi boş :D Güzel olurdu paylaşmak elbette ama çok çok yeniyim bu işlerde. Koca birliğe yayınlayabilir miyim bilemiyorum :P
    Neyse, belki zamanla! Sağ ol desteğin için :)
    Nakamaru'nun yüzü için de, vallahi kendi öyleydi, ben yapmadım. İnanmazsan orj halini kendin gör: http://i577.photobucket.com/albums/ss211/Janoomma/scan0075-0076.jpg

    YanıtlaSil
  3. He he :D Aynı boş journel' dan bende de var. Başka türlü her rahat gezinemiyorsun LJ' larda :P

    Az önce söylememişim. Üstteki resimde en harika Koki çıkmış. Yakışıklı çocuk ama saçlarını o kadar kısa kestirmese bir de. Bak uzayınca ne güzel olmuş yine, değil mi :)

    YanıtlaSil
  4. Yaa, değil mi? Sevmiyorum ben de o kısacık saçlarını Koki'nin. Ne var sanki Rescue'daki gibi kendi haline bıraksa saçlarını! Tipsizleşmeye çalışıyo sanır insan :) Ama yine de, resimde en çok Kame'yi beğendim ben :D

    YanıtlaSil
  5. 1440x900 linkleri eklemişsin Janoomma :D Bir tanesin sen :D

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim :)
    Sırf senin için ekledim. Aklıma getiren sendin sonuçta :D

    YanıtlaSil
  7. Güzel güzel wallpaper' lar yapılıyor, küçük boyutta olunca hevesim kursağımda kalıyordu :P Daha önce açsaymışım keşke öyle bir başlık :P

    YanıtlaSil
  8. 4. resim yani kazuya-kun çok güzel olmuş..

    bu arada ne hatası :D
    hepsi birbirinden güzel ;) ama kazuya-senpai harika olmuş..
    karıştırıyo muyum ne senpai, kun, yakında chan dersem kızmayın :D

    YanıtlaSil
  9. -kun eki kalsın bence Kira :D
    Çok teşekkür ederim, güzel sözleriniz beni benden alıyor :)
    Zaten zevk alarak yaptığım şeyler olduğu için de, ayrıca mutlu oluyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. rica ederim ^^

    YanıtlaSil