Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

19 Eylül 2009

Öğretmenimi özledim...

İzlediğim diziden oldukça fazla etkilendim sanırım. Öğretmenimi özledim. Bir öğretmenim vardı eskiden. Kim ne derse desin çok iyiliğini gördüm; hakkını ödeyemem kolay kolay. Görünenin aksine, öğrencileri için elinden geleni yapan, saygıdeğer bir öğretmendi. Öğrencilik yıllarımı hiç özlemesem bile, bazı öğretmenlerimi özlüyorum... En az 4 isim sayabilirm bu şekilde ama en çok o hocam yer etmiş bende... En çok onu anıyorum :) Üstelik hala zorluyordur öğrencilerini derslerde, eminim. Yeni-eski farketmiyor, en fazlasını öğretmeye çalıştığını nasıl olur da anlamıyorlar? Sinirleniyorum düşündükçe!
Onun dersinden almıştım bitirme ödevimi ve zevk alarak geçirmiştim laboratuvardaki vakitlerimi... Oldum olası mutlu olmuşumdur yeni şeyler öğrenmekten... O nedenle özlüyorum sanırım :) O nedenle öğrenci olmak güzel bence, kıymetini bilin 'öğrenci'ler!
Ama şu an elbette istemem tekrar o sıralarda olmayı :P
Kendime ayıracak vaktimin olması hoşuma gidiyor açıkçası :)

4 yorum:

  1. bir tek ilkokul öğretmeni mi çok özlüyorum :D Orhan Hoca ^^
    Bakalım üniversitede özleyeceğim hocalar olcak mı :P

    YanıtlaSil
  2. Ben de ilkokul öğretmenimi özlerim çok. Hala İstanbul' da olsa soluğu kapısında alacağım ama :S Gerisi kolay unutuluyor nedense.

    YanıtlaSil
  3. İlkokulda üstümüze düşen bir kişi var. Lisede falan onlarca öğretmen :D seçim yapamıyor insan doğal olarak. İlk okul öğretmenim seni seçiyorum, demek daha iyi :P espri bir yana ilk okul öğretmenlerini kimse unutamaz heralde. ^^

    YanıtlaSil
  4. Ben unuttum. Cidden. Sık sık değişmişti o sıralar öğretmenlerim, isimlerini dahi hatırlamıyorum. Sadece lise ve sonrası yer etmiş bende...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...