Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

25 Eylül 2009

Smile (2009) / Jp


Matsumoto Jun - Hayakawa Vito
Aragaki Yui - Mishima Hana
Nakai Kiichi - Ito Kazuma
Koike Eiko - Machimura Shiori
Tokuyama Hidenori - Kawai Kinta
Suzunosuke (鈴之助) - "Bull" / Kazama Kenji
Kitami Toshiyuki - Detective Furuse
Ikeuchi Hiroyuki - Detective Takayanagi
Oguri Shun - Hayashi Seiji
Katsumura Masanobu - Kashiwagi Keisuke
Maeda Gin - Machimura Sosuke
Ishida Ayumi - Machimura Midori

En sonunda, Smile' ı oturup adam akıllı izleyebileceğim için çok heyecanlıyım. Bu akşam tamamen rastlantı olmuştu altyazılarını bulabilmem. Yaklaşık 1 hafta olmuş henüz altyazılar tamamlanalı :) Şansım yine yaver gitti anlayacağınız, denk geliverdim. Henüz ilk 3 bölümü izledim fakat söylemeliyim ki, beğenerek izliyorum. Mishima Hana oldukça sevimli bir karakter.

Zamanında çoğumuz, bu diziyi aşırı merak edip izleyememiştik. Dizinin İngilizce altyazısını bizlerden esirgemeyen bu gruba çok teşekkürler. Ben de, Sarangni' ye eklemeyi ihmal etmedim elbette!



'Acil yapılacaklar' listemin ilk 3 sırasındakileri eksiksiz bitirir bitirmez, devamını izlemeyi düşünüyorum :) Elbette hemen izleyemeyeceğim kesin!!! Ama olsun, izleyebilecek olmanın düşüncesi bile yeter...

3 yorum:

  1. Şu anki halimin üzerine harika geldi bu haber Janoomma :) Şükür sonunda izleyebileceğiz :)

    YanıtlaSil
  2. Smile izlenecekler listemin üst sıralarında. Bu habere sevindim :) Bayağıdır MatsuJun dizisi izlemiyorum...

    YanıtlaSil
  3. :) Ya ben bu dramayı çok merak ediodum. Görünce sevindim.. Seviyorum yaw matsumoto yu :D iyi çocuk :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...