9 Eylül 2009

Stephanie Jacobsen

Tam adı: Stephanie Chaves-Jacobsen
Doğum tarihi: 22 Haziran 1980
Doğum yeri: Hong Kong, Çin




Son zamanlarda en beğendim insanlardan biri...
O kadar sık karşıma çıkmaya başladı ki kendileri, kayıtsız kalamıyorum.
Ama ilk gördüğüm gün de, şimdikinden çok farklı hissetmemiştim zaten. Avustralya'lı aktris Stephanie Jacobsen...


Terminator: The Sarah Connor Chronicles

İlk defa Terminator: The Sarah Connor Chronicles (dizinin Japonya'daki açılış şarkısı, GACKT' a aittir; Ghost) dizisinde görmüştüm. Daha sonra Battlestar Galactica'da izledim. Şimdiyse karşıma Melrose Place'in yeni versiyonu ile çıktı. Dedim ya sık sık karşılaşır olduk. Bundan böyle sürekli takip edeceğim kendilerini :)

Battlestar Galactica

(Moralim pek iyi sayılmaz... Keşke insanın düşünmesini engelleyecek bir yöntem olsa... Sadece ve sadece kendimizi oyalama lüksüne sahibiz... Ne yazık! Ama ya, o da olmasaydı?)

3 yorum:

  1. o__O ne kadar değişkenlik göstermiş.. Battlestar Galactica dizinde daha da güzel ve çekiciydi..

    Meleze benziyor gibi :D

    YanıtlaSil
  2. Hayırdır Janoomma? İyi değilsin galiba pek?

    YanıtlaSil
  3. Evet Berre, o gün epey gergindim :)

    Bence her dizide ayrı bir güzel Dante!

    YanıtlaSil