Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

5 Eylül 2009

Üçü 1 Arada :P

Bir söylentiye göre; Kimura Takuya, Akanishi Jin ve Kamenashi Kazuya, Fuji TV' de yayınlanacak olan bir dramada beraber rol alacaklarmış. Drama, babalarını kaybettikten sonra birlikte yaşamaya karar veren üç kardeşin hayatını konu alıyormuş. Eğlenceliye benziyor. Üçü de ev sahibinin kızına aşık olacaksa, eğlencelidir elbette :) Sabırsızlanıyorum izlemek için...
(Bakınız: http://asianfanatics.net/forum/index.php?showtopic=682721&st=-40&p=682721&#entry682721)

5 yorum:

  1. Kame olmasaydı arada olmaz mıydı :P

    Hayır, ya da derdim Kame değil, ikisi birlikte olmasa. Dayanamıyorum bu ikisini bir arada görmeye. Tüm Akame zırvaları geliyor gözümün önüne ve tüylerim diken diken oluyor. Birinden birini çıkarsınlar cast' tan :)

    Ama yine de Jin' in yeni dizisinin gelecek olması mutluluk verici. Heyoo :D

    Filmini de bekliyorum büyük merakla zaten.

    Bu arada haberin yer aldığı siteden daha güzel resimler seçmişsin Janoomma. O ne vermişler ikisinin de eline birer buket gül :)

    YanıtlaSil
  2. O resimler yok mu?!
    Nereden seçip koymuşlar o resimleri aklım almıyor zaten :D

    Ama ikisinin aynı dramada rol alacak olması beni rahatsız etmedi :) Sevindim hatta :D
    Tabi bahsettiğin şeyi anlıyorum ama, ben ikisini de ayrı ayrı çok seviyorum zaten, elimde değil... Mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de böyle bir şeye rastladım Janoomma.

    "Shin Abunai Keiji"
    Date: January 2010 (day & time slot unknown)
    Station: TBS
    Cast: Akanishi Jin, Yamashita Tomihisa, Sato Ryuta, Mizukawa Asami, Nakamura Toru, Tachi Hiroshi

    Yamapi iyileşmiş de yeni dizi çekme planları yapmaya bile başlamış. Açıkçası bu castı daha çok sevdim ben :)

    YanıtlaSil
  4. "TBA
    Date: January 2010, Fridays 10.00 pm
    Station: TBS
    Cast: Taguchi Junnosuke"

    Junno' nun da yeni dizisi varmış. Eğlenceli bir şey olsa bari, öyle roller yakışıyor ona.

    Bir dahaki sezon güzel geçecek :)

    YanıtlaSil
  5. Ne sevindirici haberler bunlar Berre.
    Yani güzel güzel diziler izleyeceğiz, yaşasın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...