Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

25 Ekim 2009

You're Beautiful (A.N.JELL)


Çoook uzun zamandır, daha ilk bölümden kendimi kaptırarak izlediğim bir dizi olmadı. Özlemişim bu duyguyu. Her nedense yeni başladığımda, ilk 3-4 bölümü izlemek için kendimi zorluyorum ne zamandır; anca ondan sonra konuya adapte olabiliyorum ve devamını istekli bir şekilde bitirebiliyorum. Ama bunda öyle olmadı, tamamı olsa, tamamını bir oturuşta izleyebilirdim emin olun.
Dizide:
İkiz kardeşinin kaza geçirmesi nedeniyle, yeni katılacağı müzik grubuna katılamaması sonucu, yerine geçmek zorunda kalan, güzel mimiklere sahip bir kızımız var. Sonra bir de ünlü bir müzik grubu olan A.N.JELL üyeleri... İlk bölümdeydi galiba, kızcağız grup üyelerini gördüğünde, "cennetteyim galiba" gibi bir şey söylemişti. Evet bence de cennettesin, onların arasındayken :P
Dizinin temposu hiç düşmüyor, gülmeye bir başladınız mı, dakikalarca gülebilirsiniz. Elbette gözlerinizi buğulandıracak sahneler de var.
Diyorum ya tamamı yayınlanmış olsa, tamamını bir seferde izlerdim. Ama malesef daha 6 bölüm yayınlanmış ve ilk dördünün altyazısı olduğundan, o kadarını izleyebildim. Altyazısız izlememek için kendimi zor tutuyorum ayrıca... (Şu an beni frenleyen tek şey, yarın odamın duvarlarını boyayacak olmam. Ya da yeltenecek olmam diyeyim; heveslendik ama sonuç ne olur bilemem.Erken uyanmalıyım yani! Aslında uyanamayacağımdan da eminim :D Saat kaç olmuş???) Kalan bölümleri de imkanı yok biriktire biriktire izleyemem, o kadar tanıyorum artık kendimi. "Hiç izlemez olaydım da, sonra toptan izlerdim" diyorum içimden ama izlediğim için de pişman değilim, olamıyorum. Siz anlayın artık bu coşkumu :)

Oyuncular:
Shin-hye Park - Go Mi-Nam (Erkek) / Go Mi-Nyu (Bayan)
Geun-suk Jang - Hwang Tae-Kyung
Hong-ki Lee - Kang On-Yu / Jeremy
Yong-hwa Jeong - Kang Shin-Woo
Uee - Yoo He-Yi
Bu arada Juls, buradan da tekrar edeyim, bence grup üyelerinin kıyafetleri çok hoş. Umarım senin de gözün alışmıştır artık :)
Jeremy, favori karakterlerimden biri olacak sanırım. Yazık çocuğa. Yine bir Nakatsu olayı gibi ama daha bir hoş olmuş sanki buradaki. O sarı saçlarıyla çok sevimli bir karakter Jeremy... Çok sevdik biz kendisini.

23 Ekim 2009

Yıldızlı Kame - Wallpaper

Bol bol yıldız kullandığımın farkındayım. Ama bu kez böyle oluversin :)



- Never Again -

Diskimdekileri ayıklamaya kalkıştım da bu sabah. Her şey darmadağın, gereksizleri sileyim, biraz düzenleyeyim ortalığı diye düşündüm. Varlığını dahi unuttuğum ne çok şey varmış. Tekrar tekrar indirdiklerim de ayrı konu zaten :P

Bu denli dağınık değilimdir aslında ama olan olmuş işte :)

Şu aşağıdaki videoyu bloguma koymak için ayırdığımı hatırlıyorum ama unutulup gidenlerden biri olmuş. 21 Mayıs 2006 tarihli bir program ve Never Again. Komik bulduğum bir bölüm var sonlara doğru. Yunusların yanı sıra havalanan bir adam gördüğünüzde, eminim sizi de gülme tutacak.

Edinmek isteyenler, buyurun.

22 Ekim 2009

Yenisi mi? Eskisi mi?

Eveet!
Başlık, kimbilir neleri çağrıştırıyor... hahahaha.... Ama özetle durum şudur:

Biraz değişiklik yapmanın vakti gelmişti diyerek, temamla uğraştım durdum bugün. Sonuç olarak ise, gördüğünüz gibi çok da düzgün bir iş çıkarabilmiş değilim...
Çok üzülüyorum zaten buna... Sanırım bir süre bu şekilde kullanacağım yine de...
Bilgilendirme amaçlı açıklamak gereği hissettiğim bir durum var. O da, ana sayfadayken resimler darmadağın gözüküyor (bunu engelleyemiyorum bir türlü), fakat asıl konuya tıklandığında herşey düzgün görünüyor. Bilginiz olsun istedim.
Üstelik benim gibi köşe, kenar, simetri hastalığı olan birine çok ağır geliyor tüm bu karmaşaya bakmak ama çok yoruldum ve hoşuma giden bir şey de bulamıyorum. Yaklaşık 150 tema deneyerek limitimi doldurdum zaten bugün için. Dedim ya, kalsın bir süre bu şekilde. Anasayfaya bakarken acı çekecek olsam dahi... Kalıyor.

18 Ekim 2009

The Shadow Dancer

Az önce izledim bu filmi... Görüntüler öyle hoşuma gitti ki, birkaç -ya da daha fazla- resim kırpıp buraya eklemeden edemedim. Severim böyle filmleri. Sonu en başından belli olsa bile. Büyükşehirde(Londra) yaşayan bir editör, 20 yıldır kitap yazmayan bir yazarı, tekrar yazmaya ikna edip kendi şirketine bağlamak için yollara düşüyor. Yaşlı yazarımız ufak bir İtalyan kasabasında... Dediğim gibi görüntüler beni benden aldı. Bir süre böyle filmler izlemek istiyorum. Yüzümde bir gülümsemeyle bitirmek istiyorum filmi yani...

Joshua Jackson'ı Dawson's Creek'te Pacey Witter (ne de olsa hoş bir karakterdi Pacey) olarak izlediğimden bu yana sevgimi kazanmıştır. Şimdilerdeyse ben dahil herkes Fringe delisi, Fringe izleyenler oradan da bilirler kendisini. Bu filmini izlemediğimi farkeder farketmez, temin edip oturdum başına. İyi de etmişim. Mahrum kalacakmışım yoksa...Bakar mısınız şu görüntülere, renklerin güzelliğine... Şahane, şahane...


Dance Subaru (2009) Jp


Dance Subaru, annelerini bir hastalık nedeniyle kaybeden, Subaru ve Kazuma isimli ikiz kardeşlerin bale sanatçısı olma hayalleri üzerine gelişen bir film. Ne yazık ki Kazuma, daha küçük bir çocukken anneleriyle aynı hastalığa yenik düşüyor. Sonrasında Subaru hem onun için, hem kendi için baleye daha sıkı tutunuyor. Hastanedeyken tanıştığı orta yaşlı bir bayan sayesinde -ki bu bayanın, yetişkinlere yönelik bir dans kulübü var-, dansın inceliklerini öğrenmeye başlıyor ve yıllar geçip gidiyor... Subaru'nun profesyonel balerin olma çabası ve buna yönelik kararlılığı, tüm olumsuzlukları bir bir aşmasını izlemek benim hoşuma gitti açıkçası. Hem müzik hem dans... İzlemek keyif vericiydi...



Meisa Kuroki - Subaru
Ara - Rizu Park
Yuta Hiraoka - Kohei
Miku Sano - Mana Kurena
Ken Maeda - Sada
Toshio Kakei - Amano
Kaori Momoi - Isuzu Hibino

17 Ekim 2009

Kame Wallpaper

Herkese merhaba. Hafta başından bu yana, yapmam gereken bir sürü iş vardı, neredeyse hiç soluklanamadım. Bu işlere bir de rahatsızlığım eklenince, çok hoş vakitler geçirmedim açıkçası. Buralara da uğrayamadım pek. Şu an rahatım ama uzun sürmez bu...
Nefret ediyorum hesapta olmayan şeylerden !!!
Oh, iyi geldi...


1280x1024 1440x900 1024x768

1280x1024 1440x900 1024x768

1280x1024 1024x768

Çok asabiyim zaten son günlerde... Klip mi çekecekler artık ne yapacaklarsa yapsınlar... Ooof.

5 Ekim 2009

KAT-TUN Wallpaper ve avatar

Bir süredir, bu tarz bir şeyler denemek istiyordum.
kamenashi kazuyaPhotobucketkamenashi kazuya





Tanaka' ya çubuk yetmedi :)











KAT-TUN
Hele şu kitapçığın çok benzeyeyini görmüştüm bir yerde ve çok hoşuma gitmişti... Sonunda yaptım!

August Rush / Freddie Highmore

Geçenlerde bir arkadaşımın, “tam senlik” diye diye, neredeyse elime zorla tutuşturduğu bir film August Rush. Kendisine “peki neyle ilgili?” diye sorduğumda, Sadece “kesin beğenirsin, izle işte” cevabını alabilmiştim. (Bu kesin öngörüsünden hoşlanmayıp, beğenmemeye karar vererek dün gece oturdum filmin başına :P) Fakat daha ilk açılıştan itibaren, ne denli hoşuma gideceğinin farkında olarak izledim. Müzikle iç içe, duygu dolu bir film. Buradaki ufaklığı Arthur ve Minimoylar’ da izlediğimden bu yana çok sevimli buluyorum zaten. (Başka filmlerini de izledim elbette: Finding Neverland, Charlie and the Chocolate Factory ve The Spiderwick Chronicles gibi. Minimoyların devamını bekliyorum sabırsızlıkla. Bilen biliyor, severim öyle fantastik şeyleri) Baktım da az önce, pek ufak sayılmaz artık, 17 yaşına gelmiş. Herneyse, ben onun bu çocuk hallerini sevmeye devam edeceğim :)



Pırıl pırıl gözleri var...
Filmin ilk başlarındaki hali bana nasıl dokunmuştu, bir bilseniz. Ama güzel işlemişler konuyu. Üstelik, doğadaki sesleri birleştirip önümüze koymuşlar, biz dinleyelim diye… Kesin unutmuşuzdur diye dinlemeyi…
Doğar doğmaz kimsesizler yurduna teslim edilen 12 yaşlarındaki bir çocuğun, doğadaki notaları kendisine rehber alarak, anne ve babasını arama çabaları, esas konumuz. Fakat bir gece yurdu terk edip yollara düşmesinin ardından yaşadıkları, hayata dair keşfettiği diğer şeyler de, filmin çekiciliğini arttırıyor. Vazgeçmeyip devam ediyor yoluna. Ayrıca öyle yetenekli ki! Müzisyen olarak doğmuş anne karnından! :D Genlerinde var :P

Klişeleşmiş şeyler var yani filmde, olmadığını sanmayın. Ama ben beğendim, izlemeyene tavsiye edilir.

3 Ekim 2009

Yine masaüstü için--

Yuuki (2006) / Jp -ÇEVİRİ-


Bir yılın değerini, giriş sınavına
giren bir öğrenciye sor.
Bir ayın değerini, erken doğum yapan bir
anneye sor.
Bir haftanın değerini, haftalık dergi
yayıncısına sor.
Bir saatin değerini, buluşmayı bekleyen
sevgiliye sor.
Bir dakikanın değerini, treni kaçırmış
yolcuya sor.
Bir saniyenin değerini, kazadan son anda
kurtulan birine sor.
Bir saniyenin bile onda birinin değerini,
olimpiyattan gümüş madalyayla dönen bir atlete sor.
Zaman akmaya devam
edecek.
Bu
yüzden sahip olduğun her an çok değerlidir.
Yaşadığın her gün, sana verilmiş bir
armağandır.
Filmde söylenen şu cümleler, yeteri kadar konusunu özetleyecek nitelikte. Hep derler ya, "Sağlık her şeyden değerli" diye, yerden göğe kadar haklılar.
yuuki,kamenashi kazuya
Oyuncular:
Kamenashi Kazuya - Yuuki
Yuka - Yoshie
Yamaguchi Tatsuya - Junji
Oguri Shun - Hama
Fukiishi Kazue - Miyuki
Watanabe Ikkei - Morishita
Megumi - Hiromi

Buyurunuz, -senkron derdiyle, beni başladığıma pişman eden- altyazı. Ama bitirdikten sonra, daha bir keyiflendim nedense :) İzlemeyen herkese tavsiye edilir. Benim gibi, Kame-severler memnun olacaktır :))))