Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

17 Ekim 2009

Kame Wallpaper

Herkese merhaba. Hafta başından bu yana, yapmam gereken bir sürü iş vardı, neredeyse hiç soluklanamadım. Bu işlere bir de rahatsızlığım eklenince, çok hoş vakitler geçirmedim açıkçası. Buralara da uğrayamadım pek. Şu an rahatım ama uzun sürmez bu...
Nefret ediyorum hesapta olmayan şeylerden !!!
Oh, iyi geldi...


1280x1024 1440x900 1024x768

1280x1024 1440x900 1024x768

1280x1024 1024x768

Çok asabiyim zaten son günlerde... Klip mi çekecekler artık ne yapacaklarsa yapsınlar... Ooof.

4 yorum:

  1. Sinirini KAT-TUN' dan çıkarma yw :)

    Şaka bir yana. Geçmiş olsun Janoomma. Uzun süre sessiz kalınca merak etmiştim ben de.

    Wallpaper' lar için de eline sağlık. Gayet hoş olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  2. Çok sağol Berre. Bir süre battaniyelerin altında idare etmem lazım, ama alıştım sayılır zaten :D
    Ne var sanki artık çıkarsalar şu klibi de, biz de biraz mutlu olsak^^

    YanıtlaSil
  3. Doğru ama. Arayı çok açtılar. Konserlerinin her karesini ezberledim neredeyse artık :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...