23 Ekim 2009

- Never Again -

Diskimdekileri ayıklamaya kalkıştım da bu sabah. Her şey darmadağın, gereksizleri sileyim, biraz düzenleyeyim ortalığı diye düşündüm. Varlığını dahi unuttuğum ne çok şey varmış. Tekrar tekrar indirdiklerim de ayrı konu zaten :P

Bu denli dağınık değilimdir aslında ama olan olmuş işte :)

Şu aşağıdaki videoyu bloguma koymak için ayırdığımı hatırlıyorum ama unutulup gidenlerden biri olmuş. 21 Mayıs 2006 tarihli bir program ve Never Again. Komik bulduğum bir bölüm var sonlara doğru. Yunusların yanı sıra havalanan bir adam gördüğünüzde, eminim sizi de gülme tutacak.

Edinmek isteyenler, buyurun.

2 yorum:

  1. Bu videoyu her izlettiğim o bölümde bir kahkaha atıyor :D Ben de ilk izlediğimde aynı tepkiyi verip başa sarıp sarıp tekrar izlemiştim :D

    Benim bilgisayarın da bir elden geçmesi gerekiyor. Başlamışken buraya da alalım seni Janoomma :P

    YanıtlaSil
  2. Bugünlük bırakıyorum ben de zaten. Sonra devam ederim, yani umarım :)

    YanıtlaSil