Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

18 Ekim 2009

The Shadow Dancer

Az önce izledim bu filmi... Görüntüler öyle hoşuma gitti ki, birkaç -ya da daha fazla- resim kırpıp buraya eklemeden edemedim. Severim böyle filmleri. Sonu en başından belli olsa bile. Büyükşehirde(Londra) yaşayan bir editör, 20 yıldır kitap yazmayan bir yazarı, tekrar yazmaya ikna edip kendi şirketine bağlamak için yollara düşüyor. Yaşlı yazarımız ufak bir İtalyan kasabasında... Dediğim gibi görüntüler beni benden aldı. Bir süre böyle filmler izlemek istiyorum. Yüzümde bir gülümsemeyle bitirmek istiyorum filmi yani...

Joshua Jackson'ı Dawson's Creek'te Pacey Witter (ne de olsa hoş bir karakterdi Pacey) olarak izlediğimden bu yana sevgimi kazanmıştır. Şimdilerdeyse ben dahil herkes Fringe delisi, Fringe izleyenler oradan da bilirler kendisini. Bu filmini izlemediğimi farkeder farketmez, temin edip oturdum başına. İyi de etmişim. Mahrum kalacakmışım yoksa...Bakar mısınız şu görüntülere, renklerin güzelliğine... Şahane, şahane...


1 yorum:

  1. Bu film çok güseldi yaw. İzledikten sonra yazar olmaya karar wermiştim :d Tabii hayalde kaldı.. :D Ama yaşlı yazar bittim ben yaa. hele güneşin batışının olduğu sahnede genç yazara bana bu manzara edebice anlat gibisinden söyledi ve yazar anlatamayınca yaşlı yazar öyle bi döktürdüki. güneşin batışının bu kadar çarpıcı anlatılacağını düşünmzdim. tek kelimeyle mükemmldi :D Ellerine sağlık janoommacım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...