22 Ekim 2009

Yenisi mi? Eskisi mi?

Eveet!
Başlık, kimbilir neleri çağrıştırıyor... hahahaha.... Ama özetle durum şudur:

Biraz değişiklik yapmanın vakti gelmişti diyerek, temamla uğraştım durdum bugün. Sonuç olarak ise, gördüğünüz gibi çok da düzgün bir iş çıkarabilmiş değilim...
Çok üzülüyorum zaten buna... Sanırım bir süre bu şekilde kullanacağım yine de...
Bilgilendirme amaçlı açıklamak gereği hissettiğim bir durum var. O da, ana sayfadayken resimler darmadağın gözüküyor (bunu engelleyemiyorum bir türlü), fakat asıl konuya tıklandığında herşey düzgün görünüyor. Bilginiz olsun istedim.
Üstelik benim gibi köşe, kenar, simetri hastalığı olan birine çok ağır geliyor tüm bu karmaşaya bakmak ama çok yoruldum ve hoşuma giden bir şey de bulamıyorum. Yaklaşık 150 tema deneyerek limitimi doldurdum zaten bugün için. Dedim ya, kalsın bir süre bu şekilde. Anasayfaya bakarken acı çekecek olsam dahi... Kalıyor.

5 yorum:

  1. 150 tema mı O_o' Ne yaptın Janoomma :D Tüm gün temalar arasında mı boğuldun ne yaptın :)

    Aslında blogu böyle çerçeve içine alman güzel olmuş, benim monitörde bir yayılıyordu ki ekrana sorma. Daha derli toplu geldi gözüme.

    Yazı ekranın çok dar ama, resim eklerken zorlanırsın, zaten o yüzden de dağınık görünüyor olabilir.

    Benim de hem sağda hem solda vardı böyle. Soldakini sildim. Daha geniş daha iyi :)

    Kırmızı siyah da en sevdiğim renklerdir, benim blogda da fark etmişsindir haliyle :P Renkleri de hoş olmuş :) Arka plandaki kırmızı temayı istediğinle değiştirebiliyorsun html kodlarından biliyorsun değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Evet biliyorum, kendi yaptığım bir arka planla değiştirdim ilk başta. Gözüme hoş görünmedi ama. Güzel bişey bulursam değiştiririm daha sonra. Ama sol tarafı silmek iyi fikir. Nasıl görüneceğini merak ettim. Hemen deneyeyim :)))

    YanıtlaSil
  3. Sanırım bu şekilde bırakacağım. Öncekine nazaran, bu daha iyi oldu. Ama ana sayfadaki resimler hiçbir türlü düzelmiyor. Bir ayarı var galiba ama bulamadım. Ne yapayım artık, kalsın böyle :(((

    YanıtlaSil
  4. Daha iyi olmuş böyle. En azından yazıların ferah ferak görünür, resimlerin sıkışmaz :)

    Önceki resimlerinin bozukluğu da, onları eski bloguna göre ayarlamış olman olabilir. Bundan sonraki başlıklarında böyle bir sorun yaşayacağını sanmam :) Sen bol bol yeni konu aç, ana sayfandaki görüntüler arkaya kaysın :P

    YanıtlaSil
  5. Yenisi:p güle güle kullanalım.

    YanıtlaSil