25 Ekim 2009

You're Beautiful (A.N.JELL)


Çoook uzun zamandır, daha ilk bölümden kendimi kaptırarak izlediğim bir dizi olmadı. Özlemişim bu duyguyu. Her nedense yeni başladığımda, ilk 3-4 bölümü izlemek için kendimi zorluyorum ne zamandır; anca ondan sonra konuya adapte olabiliyorum ve devamını istekli bir şekilde bitirebiliyorum. Ama bunda öyle olmadı, tamamı olsa, tamamını bir oturuşta izleyebilirdim emin olun.
Dizide:
İkiz kardeşinin kaza geçirmesi nedeniyle, yeni katılacağı müzik grubuna katılamaması sonucu, yerine geçmek zorunda kalan, güzel mimiklere sahip bir kızımız var. Sonra bir de ünlü bir müzik grubu olan A.N.JELL üyeleri... İlk bölümdeydi galiba, kızcağız grup üyelerini gördüğünde, "cennetteyim galiba" gibi bir şey söylemişti. Evet bence de cennettesin, onların arasındayken :P
Dizinin temposu hiç düşmüyor, gülmeye bir başladınız mı, dakikalarca gülebilirsiniz. Elbette gözlerinizi buğulandıracak sahneler de var.
Diyorum ya tamamı yayınlanmış olsa, tamamını bir seferde izlerdim. Ama malesef daha 6 bölüm yayınlanmış ve ilk dördünün altyazısı olduğundan, o kadarını izleyebildim. Altyazısız izlememek için kendimi zor tutuyorum ayrıca... (Şu an beni frenleyen tek şey, yarın odamın duvarlarını boyayacak olmam. Ya da yeltenecek olmam diyeyim; heveslendik ama sonuç ne olur bilemem.Erken uyanmalıyım yani! Aslında uyanamayacağımdan da eminim :D Saat kaç olmuş???) Kalan bölümleri de imkanı yok biriktire biriktire izleyemem, o kadar tanıyorum artık kendimi. "Hiç izlemez olaydım da, sonra toptan izlerdim" diyorum içimden ama izlediğim için de pişman değilim, olamıyorum. Siz anlayın artık bu coşkumu :)

Oyuncular:
Shin-hye Park - Go Mi-Nam (Erkek) / Go Mi-Nyu (Bayan)
Geun-suk Jang - Hwang Tae-Kyung
Hong-ki Lee - Kang On-Yu / Jeremy
Yong-hwa Jeong - Kang Shin-Woo
Uee - Yoo He-Yi
Bu arada Juls, buradan da tekrar edeyim, bence grup üyelerinin kıyafetleri çok hoş. Umarım senin de gözün alışmıştır artık :)
Jeremy, favori karakterlerimden biri olacak sanırım. Yazık çocuğa. Yine bir Nakatsu olayı gibi ama daha bir hoş olmuş sanki buradaki. O sarı saçlarıyla çok sevimli bir karakter Jeremy... Çok sevdik biz kendisini.

11 yorum:

  1. Ayy yazıık. Kıyamam ben ona Nakatsu gibiyse... Nakatsu' ya çok içim acımıştı zaten, garibim :)

    Bu kız Yoon Eun Hye' ye benzemiyor mu? Bu diziden önce görmüştüm bir yerde, Yoon Eun Hye sanmıştım. Değilmiş meğer O_o

    Ben daha başlamadım. Bekleteyim bari. Uzun süredir böyle tadına vararak izleyecek bir Kore dizisi çıkmadı karşıma. Bitsin bölümler, ben de bir gecede oturup izleyeyim :P

    YanıtlaSil
  2. Bence de beklet, bekleyebiliyorsan :) Ben yapamasam da, tadını çıkara çıkara izlemek en güzeli olur :)

    Not:
    Dizide gözümü tek rahatsız eden şey, ara sıra Tae Kyung'un bir gözünü kapatan saçı :P

    YanıtlaSil
  3. Yaw jang geun suk a bayılırım normalde. :) Diziyide normalde izlemedim. Daha doğrusu bi türlü nasip olmadı :) Ama yinede sevemicem gibi gelio diziyi. Çünkü jang geun un saçlar beni öldürdü. o nasıl bi saç şeklidir. Bi türlü ısınamadım :D

    YanıtlaSil
  4. Seversin bence Fato :) Ben devamını sabırsızlıkla bekliyorum vallahi. Gözün alışır zaten bir süre sonra saçına.

    YanıtlaSil
  5. :) aslında alışır :D Şu sıra iris dizisini izliorum. İzlememk için kendimi tuttum çünkü all in deki tipsiz lee byung hun oynuo. o adama kanım ısınmadığı için izlemedim. şimdi de iris hayranı oldum. + lee byung hun gözüme karizmatik gelmeye başladı.. E hal böyle olunca bende hep tükürdüğümü yalıorum :D kesin bundada öle olur :)

    YanıtlaSil
  6. Gözüm alışmaya başladı aslında Janoomma:)ilk 4 bölümü bitirdim.tadı damağımda hala...bugün sanırım yeni altyazıları da gelecek ilgili sitelerde.2 blm birden yanlış hatırlamıyorsam.
    Benim de favorim Jeremy bu arada.çok tatlı hareketleri.umarım böyle güzel devam er dizi.paylaşımın için teşekkürler canım benimm...

    YanıtlaSil
  7. Yaw çok güsellll yaaa :D Acayip hoşuma gitti dizi. Allahtan Jang geun un saç stili sonradan birasdaha şekilli oluo.. :D Alıştı gözüm. Hatta cix bile görünüo artıkın :D Sarı kafa jeremy çok hoşuma gitti hehe öldürüo beni gülmekten.. :D Walla janoomma sen demeseydin islemicektim bi saç yüzünden :d İyiki demişsin acaip güssel :D

    YanıtlaSil
  8. Evet, öyle değil mi yaa!!! Bence de son zamanların en iyi, en eğlenceli dizilerinden biri. Hiç bitsin istemiyorum :D Kolay kolay hiçbir dizi bağlayamıyor beni kendine çünkü bunun yaptığı gibi :)

    YanıtlaSil
  9. Janoomma, Janoomma... Grubun başı gibi görünen o tipsize aşık olmayacak değil mi bu kız? Ay yazık o sarı garibana.

    YanıtlaSil
  10. KAT-TUN yeni bir grup üyesi arıyormuş, ben erkek kıyafetleri almaya gidiyorum :D

    YanıtlaSil
  11. Sabah sabah iyi güldürdün beni Berre :D
    Ama o dediğin eleman tipsiz değil ki! Sevmez misin yoksa Jang Geun Suk??? Sev ama ya, ağlarım bak :(

    YanıtlaSil