3 Ekim 2009

Yuuki (2006) / Jp -ÇEVİRİ-


Bir yılın değerini, giriş sınavına
giren bir öğrenciye sor.
Bir ayın değerini, erken doğum yapan bir
anneye sor.
Bir haftanın değerini, haftalık dergi
yayıncısına sor.
Bir saatin değerini, buluşmayı bekleyen
sevgiliye sor.
Bir dakikanın değerini, treni kaçırmış
yolcuya sor.
Bir saniyenin değerini, kazadan son anda
kurtulan birine sor.
Bir saniyenin bile onda birinin değerini,
olimpiyattan gümüş madalyayla dönen bir atlete sor.
Zaman akmaya devam
edecek.
Bu
yüzden sahip olduğun her an çok değerlidir.
Yaşadığın her gün, sana verilmiş bir
armağandır.
Filmde söylenen şu cümleler, yeteri kadar konusunu özetleyecek nitelikte. Hep derler ya, "Sağlık her şeyden değerli" diye, yerden göğe kadar haklılar.
yuuki,kamenashi kazuya
Oyuncular:
Kamenashi Kazuya - Yuuki
Yuka - Yoshie
Yamaguchi Tatsuya - Junji
Oguri Shun - Hama
Fukiishi Kazue - Miyuki
Watanabe Ikkei - Morishita
Megumi - Hiromi

Buyurunuz, -senkron derdiyle, beni başladığıma pişman eden- altyazı. Ama bitirdikten sonra, daha bir keyiflendim nedense :) İzlemeyen herkese tavsiye edilir. Benim gibi, Kame-severler memnun olacaktır :))))

8 yorum:

  1. Film ağlatan bi film herhalde. :8 Sağlık falandan bahsediosa :D

    YanıtlaSil
  2. Hala inmesini bekliyorum ya. %32.8. Sabır çekerek bekliyorum resmen :)

    Üstteki cümleler epey ünlü cümleler. Hani şu mail mail gezinenlerden. Kaynağı bu film miymiş? Şaşırdım.

    YanıtlaSil
  3. Aa, bilinen laflar olduğundan hiç haberim yoktu. Ben ilk burada gördüm :)

    YanıtlaSil
  4. yaw yanlışlıkla adsız die gönderdi :D Ben oluorum o adsız :D

    YanıtlaSil
  5. Anonymous5/12/09 12:08

    janoomma yuuki yi şimdi indirmekteyim :D Eğer ağlayıp iki gün etkisinden kurtulamassam sorumlusu sensin ona göre :D

    YanıtlaSil
  6. Kusura bakma Fato, yeni gördüm yazdığını :) Artık filmi çoktan izlemişsindir sen. Nasıl buldun bakalım? Ne kadar ağladın? Az mı, çok mu, hiç mi?
    :P

    YanıtlaSil
  7. :) O kadar ağlamadım yaw :) Sağlıkla ilgili olduğu için çok ağlarım diodum. Ama öyle bi anlatmışlarki filmi ağlasam mı ağlamasam mı bilemedim. Etkisinde kalmadım diil. Ama izledikten sonra insan kendi sağlığına şükredio .. Kame burda daha bi ilgimi çekti tabi o ayrı. Ama hali beni çok üzdü yaa. Bak yine aklıma geldi :( Ama gerçektençok güsel işlenmişti. İzlemeyenlere bende tavsiye ederim..... :) Janoommacım tekrar ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  8. Beğenmene çok sevindim Fato. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil