Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

10 Kasım 2009

F.T. Island - Thunder

A.N.JELL'deki, sevimli-sarı kafa Jeremy'yi o kadar çok sevdim ki anlatamam. F.T. Island isimli müzik grubunun solisti olduğunu görünce anında müziklerine yöneldim. İyi de oldu hani...

Bilen biliyor, dinlemiyorum normalde Koreli grupları. Birkaç defa dinleyip geçiyorum tavsiye edilen bir şarkı varsa eğer. Zihnimde çok yer etmiyor demek yanlış olmaz yani. Biliyorsunuz A.N.JELL hayranlığım büyüdükçe büyüdü. Yani her zamanki gibi oradan oraya atlayarak bu gruba ulaştım. Bilen-bilmeyen ve merak edenler, işte FTI. Önceki dinlediğim örneklere nazaran daha bir hoşuma gitti. Arşivime ekliyorum azar azar. Hele ki bu şarkı var ya, başa alıp alıp dinleyesim var hep. Bakalım bıkacak mıyım yakınlarda bu gruptan? İçimden bir his, bıkmayacaksın emin ol diyor ama, duygusal davranıyor olabilir :P Uyduruyordur ya da!!!


FT Island - Thunder.mp3

14 yorum:

  1. Müziği çok hoşmuş bu şarkının. Güzel de söylüyorlar :) Sevdim ama özellikle bir daha açıp dinlemem ya da mp3'ümde winamp playlist'imde döndüre döndüre dinlediğim şarkılar arasına girmez muhtemelen. Ben de Koreli grupları dinleyemiyorum çünkü :) Dilden kaybediyorlar :P Korece şarkı söylemeye uygun bir dil değilmiş gibi geliyor hep. Bu tabi çok uzun süredir hep Japonca dinlediğimden de olabilir. Hani kulak aşinalığı yok derler ya :)

    A.N.JELL' i de bu kadar beklettiğim yeter artık herhalde :P Gidip linkleri bulma vakti geldi ^_^

    YanıtlaSil
  2. Yuppii! Başlıyorsun yani sen de artık bu güzel diziye :)
    Haklısın dillerine alışmak gerçekten benim için de çok zor. O kadar Kore dizisi izledim hala tuhaf karşılıyorum. Sadece aradan beğendiğim sayılı şarkıları seçer dinlerdim. Özel olarak bir şarkıcı veya grupla ilgilendiğim hiç olmamıştır şimdiye dek. Ama düşündüğümde onların hakkını yiyormuşum gibi de geliyor. Ara sıra fırsat tanımak lazım :) Benim için o sıra sanırım şimdi :D

    YanıtlaSil
  3. Çok acayip. Ben de sizin gibiyim. Ancak Japon gruplara pek yönelmiyor, anime açılış/kapanış şarkıları haricine uğramıyorum bile. Bana göre de Japonca, şarkı olayında yetersiz kalıyor. Korece ise ne bileyim, bambaşka!

    Derken derken, bu sabah okula gitmeden sizin bu yorumlarınızı okuyup bu kadar bayıldığınız dil döktüğünüz grup olan KATTUN'un birkaç şarkısını dinledim. Sonuç; bayıldım!

    Sanırım bir çeşit ön yargı gibi bizimkisi. Dahası, Çince şarkılar için de aynı şeyi söylüyorum. Ama gidip dinleyip, birkaç tabuya dozerle girmem lazım.

    Bu kadar uzatmışken, aklınızın bir köşesinde bulunsun. SS501'ın Solo Collection'ını bir dinleyin. Hatta tüm diskografiyi tekrar upload edip yayınlamıştım. Beğenirseniz diğerlerine de devam edebilirsiniz. Buyrun; http://gokcevil.blogspot.com/2009/08/ss501-diskografi.html

    YanıtlaSil
  4. Merhaba gokcevil :)
    Öncelikli olarak hatta acilen söylemek istediğim, "Japonca, şarkılar için yetersiz kalıyor" fikrinin değişmeye başlaması beni memnun etti. Çünkü bunu okuduğumda, neredeyse dehşete kapıldım.
    Benim Koreli grupları dinlemememin ve aralarından seçerek ilerlememin tek sebebi ön yargı ya da dilleri değil. Sebebin çoğu tarzlarıyla ilgili. Örneğin pop söyleyip dans eden grupların (sadece grupların da değil) müziklerinde arka planda sürekli kendini tekrarlayan bir DUP-DUP, DUP-DUP-DUP, DUP-DUP (Nasıl tarif edeceğimi bilemediğimden efekt yaptım :P mazur gör lütfen) gibi bir ses var. Beni rahatsız eden işte o bölümler. Uzun süre o tip müzikler dinleyemiyorum zaten. Yoksa takip ettiğim kadarıyla gayet kaliteli işler yapıyor adamlar ama benim zevkime hitap etmiyorlar ne yazık ki. Yani F.T. Island'ı bu kadar beğenmemin nedeni de bu. Onların müziğinde o DUP-DUP'lar yok.
    :)
    Blogundan, tavsiye ettiğin albümü indireceğim. Ama en önce Find albümlerini seçtim, onu indiriyorum şu an. Yorumunu okuduğumda ufak bir youtube araştırması yaptım da :D işte Find tam olarak tekrar tekrar dinleyebileceğim bir şarkı. Ayrıca belirttiğin albümü de mutlaka dinleyeceğim. Eğer Find gibi şarkılar varsa, kesin beğenirim diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. KAT-TUN beğenilmeyecek grup değil zaten gökçevil :P Sevindim beğendiğine ^^

    Benim için ne yazık ki aynen öyle. Korece şarkı dinleyemiyorum. Evet dibine kadar ön yargı muhtemelen, an gelecek çok beğendiğim bir şeyle karşılaşacağım ve dediklerimi yutacağım. Ama şu anlık böyle :)

    SS501' in KAT-TUN' un Kore versiyonu olduğu gibi yorumlar okumuştum bir yerlerde. Bir şarkılarını dinleyip bırakmıştım. Bir şans daha vermek lazım ^^

    YanıtlaSil
  6. Sonuçları bekliyorum ^-^

    @Janoomma
    FT Island pop rock arası bir şey yapıyor. SS501 ise sadece pop. Umarım seversin. Ve bu dupdupdup olayı bi yerde tüm pop şarkılarında var ki ben bi Koreli gruplarda rastlayamadım pek diyebilirim. Bak mesela şunu bir dinle, bu yıl fırtınalar estirdi bu şarkı; Super Junior-Sorry Sorry.

    @Berre
    Sana bi best of k-music yapsam fena olmaz XD

    YanıtlaSil
  7. Super Junior'la ilgili, verebileceğin en kötü tavsiyeyi vermişsin bana Gocevil :D Onları sevmem mümkün değil, hele ki şu Sorry Sorry şarkısını. You're Beautiful'da bile çıktı şarkı. Sevmiyorum adamları. Kaç kişi olduklarından bile emin değilim, merak da etmiyorum. İşte ön yargıyla yaklaştığım tek grup diyebiliriz Super Junior'a. Ama zaten ben normalde pop dinlemem. Uzun süreli dinleyemem, hoşlanmıyorum. Pop olarak yalnızca KAT-TUN ve sık sık olmasa da Arashi dinliyorum. KAT-TUN'un dağınık bir tarzı vardır üstelik. Kimse sadece pop söylediğini savunamaz. Örneğin Lips ve Rescue şarkıları, kesinlikle aynı şekilde değerlendirilemez. Yani özetle sanırım ben, Koreli grupların şarkıları arasından seçerek dinlemeye devam edeceğim. FT Island benzeri bildiğin gruplar varsa da tavsiyeni dinlerim :)

    YanıtlaSil
  8. Hadi ya:D Ya, tek müziğe bakarak kimi önersem diye düşünüyorum. Dış etkenler hafife alınmayacak ölçüde yani (grup, tipler, danslar...). SuJu ile aramın iyi olduğunu söylersem yalan söylemiş olurum. Ama ben Sorry Sorry parçasını severim. Hele SNSD Sorry Sorry. Bayan yorumu daha iyi sanki.
    Buyur: http://www.youtube.com/watch?v=lu_I9rM-yCo

    Sonraa Rain'i önersem ne dersin acaba. I do şarkısı ve klibi çok hoş. Benim beyaza bir zaafım var. Bu şapşal Usher çakması da içinde olunca daha bir seviliyor klip/müzik. Buyur bir de bunu dene: http://www.youtube.com/watch?v=Hy_DVJ9EEKE

    Slow iki parça önereyim. Bu ikisi favorimdir. Byul- i think i ve Someday- do u know.

    Pop şarkılarının insanı sıktığı konusuna tamamıyla katılıyorum. Çoğunu dinleyip de yanımdan eksik etmediğim tek pop grubu benim de SS501. x.x

    Slowlar hariç hiçbirinden ümidim yok bu söylediklerinden sonra açıkçası. Ama bir şansımı deneyeyim dedim ^-^

    FT Island'a gelince. Özellikle eski şarkılarını öneririm çünkü geçen seneden önceki şarkılarda Oh Won Bin'in sesi var. Yani şarkıların rap bölümü Won Bin'e ait ve sesi gerçekten çok güzel.

    Ve You are Beautiful izlemiş sana sadece çerezlik bir şey önerebilirim. Jang Geun Suk'un şarkılarını dinle, kliplerini izle. Tekno yapar. Pek güzel değil ama tipini beğendiysen dinlenir XD (müziğin amacından saptığı an-2)

    YanıtlaSil
  9. Buna yeni rastladım.

    http://www.youtube.com/watch?v=PxpF5YnCsHw

    T_T Beethoven Virus müziklerinden. İzlediysen eğer diziyi bunu daha iyi anlarsın...

    YanıtlaSil
  10. Bu SNSD de, Super Junior'ı aratmayacak sayıdaymış :D
    Rain'in Sad Tango şarkısını ve klibini severim sadece. Adamın Japoncası pek bir sevimli. Berre, eğer izlemediysen izleyip, Japoncasının tatlılığına bakar mısın? :D
    Beethoven Virus'ü izlemez olur muyum hiç! Jang Geun Suk da Rain gibi sıklıkla dinlemeyeceğim müzikler yapıyor ama Toucholic şarkısını severim ve ara sıra dinlerim denk geldikçe. Her ikisini de dinlemek yerine izlemeyi tercih ediyorum açıkçası :P
    Ben en iyisi FT Island ile devam edeyim Kore müziğine :)

    YanıtlaSil
  11. Aman o ne şeker Japonca' dır öyle :D Korelilerin kendilerine has sevimli konuşma tarzları ile Japonca birleşince böyle oluyor demek ki :D

    Gökçe, bir best of alabilirim, işimi kolaylaştırır :P Ama pop dinleyemem pek ona göre :)

    Ayrıca KAT-TUN' u pop kategorisinde değerlendirmiyorum ben yw. Yani bir NewS' i bir Arashi' yi gözümün önüne getirince, KAT-TUN' un tarzı apayrı. Daha sert bir tarzları var.

    YanıtlaSil
  12. Acil not: SS501 gibi geliyor kulağıma. Onlar da pop yapıyor ama popla alakası olmayan parçaları da yok değil.

    YanıtlaSil
  13. Tamam sana üç gün içinde best of hazırlıyorum. ^-^

    KAT-TUN'u sondan başa doğru dinliyorum. Gerçekten de popla alakası olmayan parçalar var. Ama o parçalar da çoook güzel T_T En çok RESCUE'yu beğendim. Okul yolumda kullanıp şereflendirmem gerek onu :P

    YanıtlaSil
  14. AFFECTION, 「un-」,FREEDOM, SIGNAL ve benzer şarkılar pop değil de nedir ki? Ama elbette News ve Arashi ile kıyaslamamak lazım KAT-TUN'u. Çok farklı çünkü :)
    KAT-TUN için nasıl, pop yapıyorlar diyemiyorsak, pop yapmıyorlar da diyemeyiz :P Dağınık işte tarzları. Kafalarına göre, nerden eserse :) Çoook seviyorum onları :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...