Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

20 Kasım 2009

Hep sevdiklerimizden bahsetmek olmaz...

Biraz da, dizi ve filmlerini beğendiğim halde kendilerine karşı, zorla dahi iyi bir şeyler hissedemediğim ünlülerimizden bahsedelim. Oysa ki beğenmediklerim olarak etiketleyeceğim bu ünlülerin çok sayıda hayranı var. Ama beğenemiyorum bir türlü işte, elimde değil. Olmuyor. Dizilerini de asla kaçırmam, o ayrı :P
Her yerde, yok şöyle yakışıklı, yok böyle güzel lafları görüyorum. Herkes onlara olan beğenisini dile getiriyor, dayanamadım. İşte buraya yazıyorum; onları seviyorum ama tiplerini hiç de beğenmiyorum. Ortada abartılacak hiçbir şey yok bana göre.
Oh be, rahatladım... :)

1. Horikita Maki

2. Ikuta Toma

3. Nishikido Ryo


8 yorum:

  1. Toma? Gerçekten? O kadar şaşırdım ki anlatamam!

    YanıtlaSil
  2. Ikuta Toma hariç, diğer ikisini ben de pek beğenmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ay ay ay... Toma mı? Ryo mu? Ne ettin Janoomma :P

    YanıtlaSil
  4. Ryo' nun da Toma' nın da burakadi fotoğraflarını pek severim bu arada ^_^

    YanıtlaSil
  5. Özellikle iyi fotoğraflarını seçmeye çalıştım :)

    YanıtlaSil
  6. ryo ile maki ye bende hiç hazetmiyorum :d ama toma tatlı ya. Seviorum ben onu.Honey and clover dan biliorum onuda :) Maki nin oyunculuğunu bile beğenmiorum. Nasıl desem soğuk gorunuo gozüme. ama oynadığı çogu diziyi izledim o ayrı. gerçi onuda sırf erkek karakterler için :d Maki için diil yani :) Ryo dada ole oynadığı dizilerde çok güsel rol yapıo. Hele last friends de psikopat rolunu acayip güsel yapmıstı.ama tipe gelince hiç iş yok :)

    YanıtlaSil
  7. Yanlış anlaşılma olmasın diye tekrar edeceğim. Sevmiyorum demedim, beğenmiyorum sadece. Hele ki Ryo'yu çok severim. Üstelik "Tipinde iş yok" demek biraz ağır kaçar Fato :P

    YanıtlaSil
  8. hehe yok ama yaw :) Ciddi yok. Niye bilmiorum yakışıklı bulamıorum. aaa :d Zevk işi canım hehe Bilemiorum :D Bi kulp takıcam yani. :) Yok yaw ne yaparsam yapıyım ryo tipsiz duruo gözümde :D ama oyunculuğa laf yok :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...