5 Kasım 2009

-Hitoribocchi no Haburashi-

Bir süredir yoktum. Ne yazık ki rahatsızım biraz. Hastanedeydim ve yeni taburcu oldum. Eve gelişim, iyileştiğim için değil de, evdeyken 7/24 yatacağıma dair söz verdiğim ve 'bilgilendirildim, tüm sorumluluğu üstleniyorum' diye imza attığım için mümkün olabildi. Kalamazdım daha fazla orada... Stres oldum durduk yere, grip salgınlarının olduğu böyle bir zamanda hastanede bulunduğum için kendi kendime sinirlendim ve dahası, üzüldüm. Elimden herhangi bir şey gelmezken ve boş boş yatarken bu şarkıyı dinlemek istemişti canım nedense ama yoktu mp4'ümde. Üstelik şarjı da bitti bir süre sonra. USB kullanarak şarj ettiğim için de, orada şarj edememiştim. Müziksiz aciz kaldım oralarda. Eve gider gitmez ilk iş dinleyeceğim diye söz vermiştim kendime, dinlemekten ziyadesini yapayım dedim.
İşte özlediğim şarkının önce Nagase, sonra Akanishi versiyonu... Son olarak da her ikisi beraberken...







Her ne kadar kardeşim diz üstü bilgisayarını uzunca bir süreliğine bana bağışlasa da, yatar pozisyonda kullanırken zorlanıyorum. Hele klavyeyi kullanmak tamamen işkence gibi geliyor. O nedenle yalnızca bir şeyler izlerken ya da okurken işime yarıyor. Yani anlayacağınız, 10 gün sonraki muayeneye kadar her şey yavaş çekim olacak hayatımda. Belki daha sonrasında da :(
Ama eve geldiğim için huzurluyum, hastanede çeşitli durum ve olasılıkları gördüğünde, daha da bozuluyor insanın morali çünkü...

5 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım yaa :) Walla dikkat etmek lasım şu sıralar. Tam salgın. Ne olur ne olmas.. :)

    YanıtlaSil
  2. Neyin var Janoomma? Çok çok geçmiş olsun ya. Ciddi bir şey değildir inşallah?

    Hastane hakkındaki hissettiklerini gayet iyi anlıyorum. Bir kaç saatliğine girmem gerektiğinde zor dayanmıştım o havaya. Sen bir hafta kalmışsın. Haklısın kaçmakta. İnsanı daha da hasta eder.

    YanıtlaSil
  3. İyiyim şimdilik, teşekkür ederim ikinize de :)
    Bir hafta kalmadım ama daha azı bile yetti bunalmama vallahi. Gerçekten çok dikkat etmek gerekiyor hastane tarzı yerlerde.

    YanıtlaSil
  4. Bir şeyi unuttum diyordum bloguna bakarken, hastalık haberi ile bu klipleri dinlemeyi unutmuşum :P

    2. videoda Jin sanki çok da güzel söyleyemiyor şarkıyı hı? Sesini ayarlayamamış gibi pek?

    Jin' in sesine hayran olan ben, ilk defa söylediği bir parça hakkında böyle düşünüyorum. Not alınmalı bu an :P

    YanıtlaSil
  5. Haklısın, bazı yerlerde sesi bir tuhaf. Jr ne de olsa daha yavrucak orada, heyecanlanmıştır :P

    YanıtlaSil