Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

30 Kasım 2009

Kamenashi Kazuya Wallpaper

Takip eden arkadaşlar hatırlayacaklardır... Bu başlığında, hazırlayacağı Kame çizimini kullanarak, wallpaper yapacağıma dair Berre'ye söz vermiştim. Geç de olsa, nihayet sözümü yerine getiriyorum. Kaç deneme yaptığımı dahi unuttum... Olmadı da olmadı. Bir türlü içime sinmedi yaptıklarım. Ardından, Berre'nin çizimini güzelce taratmasıyla (bakınız), tekrar başına oturdum monitörün. Ama çizimin kalitesinden değilmiş yapamayışım :D Epey yaratıcılık gerektiriyormuş böyle şeyler! "Nasıl yapsam, nereye koysam, yanına ne eklesem" diye diye strese girdim vallahi... İnsan kendisi için yaparken iyi de, bir başkasına beğendirmek için yapıyorsa, işi zor. Ya da ben öyle hissettim. İyi ki böyle zorlayıcı, yaratıcılık isteyen bir mesleğim yok :P (Benim tek yaptığım formülde yerine koymak oluyor. Ne şanslıyım!)


İlk denemelerimden bir örnek. İlk başlıktaki Kame bu.

Biliyorum, pek iyi değil! Ama sonrakiler daha iyi oldu.






3 yorum:

  1. Ellerine sağlık janoomma.özellikle üstten ikinci ile üçüncüyü beğendim.ateş böcekleri geziniyor sanki etrafında:))
    Ben de istiyorum benim için de birşeyler dener misin rica etsem:P

    YanıtlaSil
  2. Wow! Organize iş oldu resmen bu :P

    Çizimimi böyle emek verilmiş, başka şekillere bürünmüş görünce çok mutlu oldum ^^

    Teşekkürler Janoomma ^^

    2-3-4' ü çok beğendim ben de, böyle renk ayarlarıyla oynayınca daha gerçekçi durmuş sanki Kame :P

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Juls, teşekkürler Berre^^
    Daha güzelleri de yapılabilirdi belki ama, benim elimden bu kadarı geldi. Sanırım, Kame'nin çizimi de kendi kadar güzel olduğu için, wallpaper lar da güzel oldu diyebiliriz^^ Haksız mıyım?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...