Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

6 Kasım 2009

Live Break The Records DVD

Kullandığım ilaçlar yüzünden, sürekli uyku modundayım ve kurulu alarmım varmışçasına, sabahları gün ağarırken uyanıyorum. Yapacak bir şey de olmuyor, oyalanıyorum kendimce. Ama sabah sabah haberleri okurken, ne göreyim!!! DVD... Sabırsızlıkla beklediğim DVD.
Günün haberi! KAT-TUN - Break The Records DVD'si 16 Aralık'ta çıkacakmış. YAŞASIN.
Dayanamayıp, şimdiden sipariş ettim bile. Çıkar çıkmaz elimde olamaz ama, çok da gecikmez. Gelsin, ilk iş "cici, cici" diye diye okşayacağım o dvd'yi :P

Çok mutluyum gerçekten, en sonunda çıkıyor işte. Bekleyiş bitiyor işte... 20 Ocak'ta da Gokusen flminin de DVD'si çıkacak zaten. Oh-oh peş peşe, ne güzel. Ama elbette konser DVD'si çoook daha mühim şu an benim için. İzlemek için sabırsızlanıyorum şimdiden. Nasıl geçer bu kadar zaman, bilmiyorum. Yazık bana :D








3 yorum:

  1. Sipariş mi verdin? İnanmıyorum çok özendim!

    Ben nete birilerinin atmasını bekleyeceğim yine. Gerçi muhtemelen senin DVD eline geçene kadar nete düşer linkler :P

    Ama DVD olması başka tabi ya. Hep sanal ortamda takip ettiğimiz için, bir şeyleri eline alabilmek, benimseyebilmek ayrı olur. Hani kitabı bilgisayarda okumak ya da elindekini sayfalarını çevire çevire hissederek okumak gibi... Ay abarttım galiba. Ama öyle olur bence :P

    Etrafımda bu DVD' yi bana hediye alabilecek kişiler var mı bir araştırsam mı ne :P

    YanıtlaSil
  2. Janoomma... Kame çizimimi görmedin mi? Sabırsızlıkla senin yorumunu bekliyorum :P

    YanıtlaSil
  3. Düşer nete, bana ulaşana kadar ama olsun, çok canım çekti orijinalini :) Yesasia'dan aldım, yılbaşından önce kesin elimde olacak.
    Hem de Limited Edition :P
    Çok mutluyum cidden, darısı başına :)

    Bana hediye edecek kimse olmadığından, başımın çaresine kendim bakıyorum. Ama umarım senin vardır öyle güzel kalpli, çokça sevenlerin :)

    Kame'ye dikkat etmemişim hiç Berre, hemen bakıyorum. Zaten ben de sabırsızlıkla çizimin bitmesini bekliyordum. Wallpaper yapacam ondan ne de olsa :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...