16 Kasım 2009

Seyir Keyfim

Sabah evden dokuz buçukta çıktığımız halde, eve ancak saat beşte gelebildik. Nefret ediyorum hastanelerden. Prosedürlerden ve boş açıklamalardan da... Az kalsın kalıyordum yine orada, zor yırttım... Üstüne çok fena bir iğne yedim. Onun üstüne de, bu stresin daha üç ay boyunca süreceğini öğrendim...
Yağmurlu üstelik hava... Soğuk...
Çok yoruldum, rahatlamam lazım biraz...
Sıraya koydum o nedenle, bu gece izleyeceklerimi :D Takip ettiğim diziler içinde, son yayınlanan, izlemediğim bölümleri sıraladım... Belki, "Tümü izlenir mi ardı ardına" diye düşünebilirsiniz. Evet. Bu gece izlenir.



İlk olarak rahatlatıcı etkisinin epey yüksek olacağını düşündüğüm, sevimli dizi Merlin,
Ardından son zamanlarda izlemekten kendimi alamadığım The Vampire Diaries,
En son olarak da, - en merak ettiğimi sona sakladım- Fringe.


Eğer bir terslik çıkmazsa da dizilerin ardından, Crows Zero 1 ve 2'yi peşpeşe izlemeyi planlıyorum. İlkini çok önceden izlemiştim, tam olarak anımsamıyorum. İkinciden önce hafızamı tazeleme niteliğinde tekrar izleyeceğim.


Hazırladım abur cuburlarımı ve döndüm sırtımı gerçek dünyaya...

Şu an tam da ihtiyacım olan şey çünkü bu...

1 yorum:

  1. İyi seyirler diyelim :) İzlenir bir gecede bunlar izlenir :P

    YanıtlaSil