27 Aralık 2009

1 Pound no Fukuin (2008)


Kamenashi Kazuya as Hatanaka Kosaku
Kuroki Meisa as Sister Angela
Kobayashi Satomi as Mukoda Seiko
Okada Yoshinori as Ueda
Yamada Ryosuke as Mukoda Katsumi
Minamisawa Nao as Noriko
Takahashi Issei as Ishizaka
Mitsuishi Ken as Mitaka Hideo
Motai Masako as Osamu Incho
Ishiguro Hideo as Horiguchi
Namioka Kazuki as Kojima
Eguchi Noriko as Sister Milee
Nakamura Kaori as Sister Grace


Herkesten daha obur olan bir boksörün etrafında dönen bir öykü. Boksörümüzün adı Hatanaka Kousaku ve belli bir kilonun üzerine çıkmaması gerekirken, her defasında oburluğuna yeniliyor. Dizinin en eğlenceli bölümleri de o kısımlar. Ama sırf bu kadarla sınırlı değil elbette. Ayrıca arkadaşları ve ona inanan insanların desteğiyle neler başarabileceğini de izleyeceğiz. Sonra bir de aşık olacak, hem de kime, uygunsuz birine!


Ben epey eğlenerek izlemiştim bu diziyi. İlk bölümün satır sayısı yüzünden çevirmeyi hep erteleyip durdum bugüne kadar. Yani, bir sinema filmi kadar!!! Ama bir çeviren de çıkmadı şimdiye dek, "yazık olmasın güzelim Kame dizisine" diyerek kolları sıvamış bulunuyorum.
Galiba şöyle bir slogan büyütüyoruz kendimizce, "KAT-TUN üyelerinin dizileri altyazısız kalmasın" ...

14 yorum:

  1. Slogana katılıyorum, destekliyorum :P

    Ah keşke Rescue' nin softsubları olsaydı ve altyazısı o kadar da zor olmasaydı :P

    Kolay gelsin çeviri de ^^

    YanıtlaSil
  2. Çok sağol Berre :) Başladım bakalım!

    Keşke tüm dizilerin softsubı olsa!!! Ayrıca cidden Rescue da, hiç öyle göz ardı edilecek bir dizi değil yani.

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin janoommacım :) Biri bitio dierine başlıosun walla :)

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin Janoomma :) Gerçekten hiç boş durmuyorsun^^

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim matrixsakini^^
    Hem herkes sevdiğim dizileri izleyebilsin diye, hem de KAT-TUN faktörü yüzünden^^

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık janoomma:)altyazısını hep beklediğim bi diziydi:)senin o güzel çevirinle daha da bi zevkle izlerim şimdi diziyi:))devamında kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler ve iyi seyirler :)

    YanıtlaSil
  8. Bugün başlıorum janoomma diziye :D Yuuki de kame çok güsel bi oyunculuk sergilemişti. Kesin burdada öledir :) Obur boxcuyu izlerken rescue dizisini indiriyim en iyisi :D

    YanıtlaSil
  9. Başla başla :) Gerçekten tavsiye ederim, çok eğlenceli bir dizi :)

    YanıtlaSil
  10. Ay acayip güzel bi dizi bu ya acayip komedi janoomma :D haha koptum :d Heleki en başı tam böyle dövüşüo sen kalk yemek kokusu al. Bu kadar da yemek düşkünü olunmazki aaa. Aşık olaola da kime oluo. Şimdi sölersem spoiler olur. Walla ömrümü yedi.. Heleki zapzayıf kameye çok kilolusun demeleri garibime gitti. O kadar zayıf olmasına rağmen daha kilo versin die çapaladılar yaw.. Bırakın yesin çocuk. Aşık olduğu rahibe kılıklı kızı bi türlü beğenemdim nedense değişik bi yüz tipi war. Heleki kamenin böyle güldürebileceğini hiç tahmin etmezdim yuukideki rolünden sonra. Gerçi ordada komik halleri wardı :D

    **Ay çok yazdım ben . Janoomma kaldı 2 bölüm ha gayret. :d Sonunu acayip merak ediorum yaw :D

    YanıtlaSil
  11. haha yazdıktan sonra farkettim güya aşık olduğu kızı sölemicektim :D Yine de sölemişim. Ne şom ağızlıyım ben yaw :D

    YanıtlaSil
  12. Beğenmene sevindim^^

    Çok beklemeyeceksin Fato sonunu görmek için, endişelenme. Son iki bölümün altyazısını peş peşe vermeyi düşünüyorum çünkü :)

    YanıtlaSil
  13. Ciddisinmi :D Bak bu habere sevinilir. Ellerin dert görmesin walla janoomma şipşak çevirdin diziyi :D

    YanıtlaSil