10 Aralık 2009

Jin Akanishi Wallpaper

Yılbaşı geliyor ya hani, uygun bir şeyler lazım masaüstüme...
Size de lazımsa, buyurun Akanishi Jin.

7 yorum:

  1. Masaüstünde bir kaç ay boyunca hep Jin' in resmi olsun Janoomma :D

    YanıtlaSil
  2. Neden? Belki bıkarım da, bir daha Jin'le ilgili wallpaper yapmam diye mi?
    İşte o imkansız :D Bıkılır mı yahu -bendeki bu sevgiyle- bu çocuğa?
    :))))

    YanıtlaSil
  3. Hayır hayır :D

    Hani bir şey söylerler ya, kime en çok bakarsan ona benzer diye :P

    YanıtlaSil
  4. Anladım şimdi!!! Bu tarz konularda amma bilgisizim canım :P Kardeşim açıklama yapmasa, cidden öyle mi diyorlarmış, diye bön bön bakacağım ekrana :D
    Doğru olsa keşke :) Düşünmesi bile güzel!

    Zaten konserime kavuşmama az kaldı. Çok mesudum. Oh-oh!

    YanıtlaSil
  5. :) Burayada yazıyım hazır gelmişken :) Ueda lı masaüstü resmi olsun birasda.. Şöle yılbaşı zamanı masaüstünde güsel gider :)

    YanıtlaSil
  6. Üzgünüm Fato :D
    Kardeşim bile istiyor o kadar da, yapmıyorum Ueda'lı :P
    Berre yapıyor bol bol, güzel güzel. Ondan alırsın artık sen de :)

    YanıtlaSil
  7. :) Artık Berre nin yaptıklarını beklicem :) Güsel yapıo o :) Sende güsel yapıosun ama uedasız :) Waktim olunca bende yapıyım bi ara yaw Uedalı :)

    YanıtlaSil