Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

26 Aralık 2009

Jin Wallpaper



Masaüstümü karışık renklerde kullanmadığımı artık herkes anlamıştır. Her temizlikten önce, biraz fazla dolduğu ve bazen de uzunca bir süre öyle kaldığı için, rengarenk olmasını tercih etmiyorum. Aradığımı kolay bulmam lazım çünkü!


Bugün, yani dün, Super Live'da KAT-TUN performansı izleyeceğim diye kendimi hazırlamışken, programın başını kaçırdım ve izleyemedim. Boş boş oyalandığım için kendime de kızdım, KAT-TUN'u erken çıkardıkları için programın yapımcılarına da! Ne zaman bir konuda plan yapsam, hep bir terslik çıkar zaten. Alışığım ben bu duruma ama, gelin de allak bullak olan moralime anlatın bunu! Ne yapayım, Arashi çıkana kadar izledim, sonra vazgeçtim izlemekten. Zaten kalitesiz görüntüyle işkence gibiydi! Yani neye niyet, neye kısmet!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...